PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie-pytania › Re: wypowiedzenie-pytania
  • Data: 2005-11-21 18:01:22
    Temat: Re: wypowiedzenie-pytania
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sun, 20 Nov 2005 17:40:53 +0100, "exit" <j...@w...pl>
    zakodował:

    >powod bedzie zwyczajny,rozwiazanie umowy za wypowiedzeniem .

    Zgadza się - na świadectwie nie ma uzasadnienia.

    >niegdy nie bylem na zasilku i jakos nie zamierzam byc...:-)

    Gratulacje i powodzenia.

    >i tu masz racje ja tylko pytam czy w trybie postepowanie sadowego jesli
    >uzasadnienie nie bedzie mialo zadnych podstaw mozna ubiegac sie o :
    >
    >1.odszkodowanie
    >2.przywrocenie do pracy

    Raczej o uznanie wypowiedzenia za nieważne. A jeżeli wyrok zapadnie po
    rozwiązaniu umowy (co praktycznie jest pewne) to dopiero o
    przywrócenie i odszkodowanie za czas pozostawania bez pracy (i tu może
    być problematycznie IMO, jeżeli będziesz pracował gdzie indziej)
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded