PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie-pytania › Re: wypowiedzenie-pytania
  • Data: 2005-11-23 05:05:07
    Temat: Re: wypowiedzenie-pytania
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Tue, 22 Nov 2005 18:33:33 +0100, "Jackare"
    <j...@i...pl_wytnijto_> zakodował:

    >tak, ale czy nie jest tak że po rozwiązaniu umowy, nie można jej rozwiązać

    Być może - ale pamiętaj, że umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu
    wypowiedzenia, a nie w momencie jego wręczenia (przy trybie o którym w
    tym wątku mowa).

    >sensie "nietykalny"? Oczywiście wykluczam tu przypadki ewidentnego łamania
    >zasad (pijaństwo, bumelki, burzenie ładu,

    Przecież właśnie Ci podałem, że świadczenie pracy jest naruszeniem
    ustawowego obowiązku pracownika - trudno o cięższe złamanie zasad, niż
    te nałożone przez ustawę.

    > otwarta odmowa wykonania poleceń
    >związanych ze stanowiskiem).

    Czym się różni otwarta odmowa od zamkniętej? Nie wykonujesz obowiązków
    i tyle.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded