PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie - jak napisac

  • 1. Data: 2002-10-20 13:37:47
    Temat: wypowiedzenie - jak napisac
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam,

    jak napisac pismo - wypowiedzenie umowy o prace???

    Mam umowe na czas okreslony i w zwiazku z tym mam 2 tyg. wypowiedzenia,
    ale najpierw chce ich poprosic o porozumienie stron.

    Moze macie jakies doswiadczenia.

    Dzieki

    pzdr

  • 2. Data: 2002-10-20 14:05:10
    Temat: Re: wypowiedzenie - jak napisac
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 20 Oct 2002 15:37:47 +0200, "Habier"
    <m...@i...pl> zakodował:

    >jak napisac pismo - wypowiedzenie umowy o prace???
    >
    >Mam umowe na czas okreslony i w zwiazku z tym mam 2 tyg. wypowiedzenia,
    >ale najpierw chce ich poprosic o porozumienie stron.

    Piszesz dwa pisemka, każde w 2 egzemplarzach i najpierw proponujesz
    podpisanie czegoś w stylu "Strony zgodnie oświadczają iż umowa o pracę
    zawarta [data] pomiędzy ... .... ulega rozwiązaniu z dniem ....". Mogą
    być też postanowienia dotyczące np. extra dni wolnych itp. Oczywiście
    na swoim egzemplarzu bierzesz podpis z datą.
    Jak pracodawca nie zechce podpisać (a umowa na >6 miesięcy _i_ masz w
    umowie o pracę klauzulę o jej wypowiedzeniu) to możesz nawet
    sekretarce zanieść i na swoim egzemplarzu koniecznie weź podpis z datą
    (wpłynęło dnia: ... i autograf) pisemko w stylu "Wypowiadam z
    zachowaniem okresu wypowiedzenia umowę o pracę zawartą [data] pomiędzy
    ... .... Stosunek pracy rozwiązuje się z dniem ...."

    Wypowiedzenie biegnie od początku następnego tygodnia, więc masz teraz
    tydzień na przekonanie pracodawcy do podpisania porozumienia, jak nie
    uzyskasz podpisu pod porozumieniem, to w piątek zanieś wypowiedzenie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-10-21 10:41:59
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl>

> [...]
    >
    > Mam umowe na czas okreslony i w zwiazku z tym mam 2 tyg. wypowiedzenia,
    > ale najpierw chce ich poprosic o porozumienie stron.

    Sorrry, ale....
    Wzór takiego pisma znajduje się w każdym kodeksie pracy z komentarzem...