PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca

  • 1. Data: 2002-10-20 13:39:46
    Temat: Praca
    Od: "magnes66" <m...@w...pl>

    Szanowny Interesancie,

    Witam Cię serdecznie i przesyłam poniższe informacje jako odpowiedź na Twoje
    zgłoszenie co do chęci podjęcia telepracy. Do Twoich obowiązków będzie
    należała organizacja reklamy, odpowiedź na zgłoszenia potencjalnych klientów
    i dystrybucja internetowa oferowanego produktu. Firma udzieli Ci pełnego
    przeszkolenia, fachowego wsparcia oraz dostarczy produkt gotowy do
    sprzedaży.
    Oferowane zatrudnienie ma charakter pracy z siedzibą w domu ( z
    angielskiego: home-based).
    To Ty, i nikt inny, decydujesz ile godzin tygodniowo poświęcisz na tę pracę
    i to Ty sam będziesz ustalał rytm pracy.
    Jedynymi umiejętnościami wymaganymi do pracy są obsługa komputera i któregoś
    podstawowych edytorów tekstowych, np. Word (wycinanie / wklejanie i
    zapisywanie danych), podstawowa znajomość internetu i obsługi poczty
    elektronicznej oraz organizacja własnej pracy bez niczyjego nadzoru
    Będziesz potrzebował sprawnego komputera. Na Tobie, jako na menedżerze,
    spoczywa odpowiedzialność za marketing i dystrybucję informacji o oferowanym
    produkcie oraz za obsługę klientów i kontakt z Firmą.
    Będziesz prowadził aktywny marketing i kontakt z klientami głownie przez
    internet, ale również poprzez inne media, takie jak prasa i korespondencja
    pocztowa. Będziesz dostarczał klientom informacji biznesowych łącznie z
    materiałami szkoleniowymi (PROGRAM 21), które Firma dostarczy Tobie.
    Większość menedżerów na rynku zarabia między 400 - 600 zł dziennie, w
    zależności od stopnia trudności ich pracy. Ze względu na to, ze Twoja praca
    bazuje na działalności z zacisza własnego domu oraz, że Twoje zarobki
    zależne są wyłącznie od czasu poświęconego pracy, średnia stawka godzinowa
    menedżerów PROGRAMu 21 wynosi ok.100 do 150 zł
    Naszym podstawowym produktem jest kurs szkoleniowy w zakresie
    prowadzenia biznesu, zwany PROGRAM 21. PROGRAM 21 jest przewodnikiem do
    sukcesu w prowadzeniu działalności biznesowej z siedzibą w domu
    (home-based). Więcej szczegółów o PROGRAM 21 dowiesz się w miarę rozwoju
    Twojej kariery.
    W tym biznesie TY jesteś własnym szefem. Firma udzieli Ci
    przeszkolenia, dostarczy produkt i będzie udzielał wsparcia w
    trakcie dalszej pracy. Reszta zależy tylko od Ciebie samego.
    Im więcej wysiłku włożysz w pracę tym więcej zarobisz pieniędzy. TY sam
    będziesz ustalał czas i godziny Twojej pracy. To TY decydujesz o wysokości
    Twoich zarobków i TY masz kontrolę nad własnym sukcesem.
    Oferowany Ci program jest legalnym marketingowym narzędziem biznesu, które
    dostarcza solidny produkt dla klientów o orientacji rynkowej.
    Współpracownicy / menadżerzy nie są zobowiązani do stawiennictwa na
    obowiązkowych spotkaniach
    (sales meetings), do sporządzania sprawozdań czy też do wykazywania się
    określoną wielkością sprzedaży. Nikt nie jest zmuszany do zakupu określonego
    pakietu produktów, które później trzeba sprzedać rodzinie lub znajomym.
    Ze względu na to, że Internet jest wszechobecny, będziesz miał
    dostęp do globalnego rynku. Bez względu na to, gdzie mieszkasz
    jesteś nie dalej od potencjalnych klientów niż kilka kliknięć na
    Twoim komputerze.
    W chwili gdy ja otrzymałam ofertę współpracy z PROGRAMEM 21
    miałem następujące przemyślenia:

    PO PIERWSZE: Nie ponoszę żadnych kosztów związanych z
    rozpoczęciem pracy menedżera
    PO DRUGIE Nie muszę kupować żadnego pakietu
    produktów, które należy dalej sprzedać
    PO TRZECIE: Ja sam będę miała bezpośredni wpływ na wielkość moich dochodów.
    Mogę sama ustalać godziny pracy i sama wybieram moich przyszłych klientów.
    PO CZWARTE Być może ten powód był najważniejszy - bardzo mi zależało na
    wzroście dochodów i jednocześnie dojrzałam do zmiany charakteru pracy.

    Podjęcie tej decyzji nie nastręczało mi trudności. Przystępując do
    współpracy nie
    miałam nic do stracenia a bardzo dużo do zyskania.
    Zawsze zadaję sobie pytanie "dlaczego? Dlaczego pomagam innym w osiąganiu
    sukcesu tą samą drogą, którą sam ten sukces osiągnąłem? Będę z Tobą
    szczery - jedynym powodem tego, że chcę abyś osiągnął sukces jest fakt, że
    jeżeli Ty osiągniesz
    sukces, ja również będę osiągał sukcesy
    Tobie zależy na osiąganiu wysokich dochodów i mnie również na tym zależy.
    Często zadawane jest pytanie o konkurencję. Otóż w tym biznesie nie ma
    konkurencji. Są miliony potencjalnych klientów - znacznie więcej niż jestem
    w stanie obsłużyć. Mając Internet jako narzędzie pracy jestem w stanie
    dostarczyć bezpłatną informację do klientów na całym świecie.
    Jeżeli uznasz, że przedstawione powyżej informacje są wartościowe, to
    dobrze. Możemy współpracować, a ja zrobię wszystko, żeby Ci pomóc w
    osiągnięciu sukcesu. Gwarantuję, że nie będzie Cię to kosztowało ani grosza.
    Obiecuję, że pokażę Ci
    krok po kroku jak to działa i dlaczego działa tak dobrze. Cały program krok
    po kroku jest bardzo prosty i każdy może go wprowadzić w życie.
    Postępuj zgodnie ze wskazówkami a z pewnością osiągniesz sukces.
    Zrobię to tyko i wyłącznie z jednego powodu, a mianowicie, jeżeli Ty
    odnosisz sukcesy i jesteś szczęśliwy, ja również odnoszę sukcesy i jestem
    szczęśliwy. Jestem zadowolony z prowadzenia działalności z domu i jestem
    przekonany, że Ty
    też będziesz zadowolony. Będziesz zadowolony z wolności działania i z
    uzyskiwanych dochodów. Poświęć 30 dni na wypróbowanie programu. Działaj
    zgodnie
    z moimi instrukcjami i pozwól mi doprowadzić do rozwoju Twojej kariery.
    Jeżeli po 30 dniach dojdziesz do wniosku, że nie chcesz kontynuować, odkupię
    od Ciebie wypracowaną w tym czasie listę klientów.
    Mając to wszystko na uwadze ora fakt, że chcesz zmienić styl życia i
    wielkość dochodów pozwól mi przestawić Ci program działania. Współpracuj ze
    mną przez następne 30 dni.
    Upewnij się, że realia biznesu opisywane przeze mnie sprawdzają się w
    rzeczywistości.

    Wyślij e-maila zwrotny i napisz , ze chcesz spróbować, Pamietaj nie masz nic
    do stracenia.
    Zacznij zarabiać duże pieniądze!!!
    Dziękuje za poświęcenie czasu i oczekuję na Twój e-mail

    m...@w...pl

    kolejne szczegółowe informacje znajdują się poniżej, jeśli są Państwo
    zainteresowani proszę o ich przeczytanie. Na końcu tych informacji znajduje
    się list intencyjny, jeśli zdecydujecie się na podjecie współpracy wówczas
    proszę o odesłanie wypełnionego zgłoszenia.

    pozdrawiam
    m...@w...pl

    PAKIET 1

    Drogi Interesancie
    ,
    Przesyłam Ci poniższy mail jako odpowiedź na Twoje zgłoszenie co do chęci
    uzyskania informacji o proponowanej pracy. Oferuję Ci możliwość podjęcia
    pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin przy internetowym marketingu.
    Możesz pracować w domu. Jedynym wymaganiem jest posiadanie komputera i
    znajomość funkcji internetowych i mailowych. Zapoznaj się dokładnie z
    przesłanymi w tym mailu
    informacjami. Przeczytaj wszystko "od deski do deski" , gdyż tylko dokładne
    przetrawienie informacji zawartych w tym mailu pozwoli Ci na podjęcie
    właściwej decyzji, czy przystąpić do programu, czy nie.
    Oferuję Ci kooperacyjny biznes plan, który staje się coraz bardziej
    popularny wśród użytkowników Internetu. W oparciu o statystyki istnieje ok.
    30 milionów gospodarstw domowych posiadających internet, z czego ok 100000
    wykazuje codziennie
    zainteresowanie programem. W 2025 r liczba ta wzrośnie do 300 milionów -
    potencjał jest ogromny. Możliwości sa nieograniczone. Wielkość dochodu
    zależy tylko do Ciebie, ponieważ pracujesz w domu i sam ustalasz program
    dnia. Uzyskasz ode mnie kompletną instrukcję i zawsze będę dla Ciebie
    dostępny i osiągalny, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i wątpliwości
    Ten biznes może wypracować do 10.000 zł a nawet więcej miesięcznie przy
    niepełnym, dziennym zaangażowaniu. Pełnoetatowe zaangażowanie, w oparciu o
    dane od osób zaangażowanych we współpracę z PROGRAMEM przynosi w granicach
    25.000 - 30.000 zł miesięcznie.
    Otrzymasz wszelkie informacje niezbędne do zapoczątkowania pierwszego
    miesiąca pracy. Jeżeli po 30 dniach nie będziesz zadowolony z efektów Twojej
    pracy i będziesz miał ochotę zakończyć pracę - możesz to zrobić i nie musisz
    nic płacić. Z drugiej jednak strony, jezeli po upływie miesiąca będziesz
    chciał kontynuować, będziesz płacił równowartość 90 USD miesięcznie przez
    okres 12 miesięcy. Zanim otrzymasz następny PAKIET szkoleniowy będziesz
    musiał wpłacić równowartość 90 USD. Przystępując do programu nie masz nic do
    stracenia - Twój pierwszy klient pokryje całkowity koszt programu. Każdy
    następny klient to Twój czysty zysk
    UWAGA!!! Jeżeli opisane powyżej fakty chociaż trochę Cię zainteresowały i
    chciałbyś otrzymać więcej szczegółowych informacji, przyślij maila na adres
    m...@w...pl z nurtującymi Cię pytaniami.
    Zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby Cię przekonać, że współpraca ze mną
    przyniesie Ci wiele korzyści. Z niecierpliwością będę oczekiwał na Twoją
    odpowiedź. Znalazłeś się we właściwym miejscu we właściwym czasie. Świat
    możliwości otwiera sie przed Tobą, a Twoim kluczem do tego świata jest Twój
    komputer i połączenie internetowe.
    Pozdrawiam serdecznie,
    m...@w...pl

    PAKIET 2

    Drogi Interesancie,

    Wszelkie informacje w programie 21 są wysyłane e-mailem. Cały program
    szkoleniowy składa się z 12 PAKIETÓW, które są wysyłane co miesiąc, przez
    cały rok. Wysyłam Ci teraz PAKIET 1 wraz z PAKIETEM nr 3 i 4. W tych
    pakietach informacyjnych wyjaśniony jest cały program oraz zamieszczone są
    odpowiedzi na większość pytań, które Cię z pewnością nurtują. Po otrzymaniu
    od Ciebie LISTU INTENCYJNEGO, prześlę Ci bezpłatnie PAKIETY od numeru 5
    do12.
    Poniższe pakiety pomogą Ci w określeniu celu działania i w przygotowaniu
    planu marketingowego.
    Po rozpoczęciu działalności jedynym zajęciem będzie wycinanie i kopiowanie
    informacji do e-maili wysyłanych do Twoich klientów. Do Twoich głównych
    obowiązków będzie należało przekazywanie klientom materiałów szkoleniowych
    oraz pomoc w nauce o prowadzeniu biznesu przy pomocy Internetu.
    Program ten jest materiałem szkoleniowym, dzięki któremu zarabiasz w trakcie
    nauki i uzyskujesz praktyczne doświadczenie niezbędne do prowadzenia
    własnego biznesu z zacisza domowego.
    Program raz przygotowany w komputerze jest bardzo łatwy w obsłudze a
    jednocześnie przynosi wysokie zyski.
    Poniżej przedstawione są skrótowo ogólne zasady funkcjonowania programu:
    (1) Dajemy Ci prawo odsprzedaży materiału szkoleniowego, który dobrze się
    sprzedaje i który przynosi Ci dochód w wysokości 90USD miesięcznie od
    każdego klienta, przez okres 12 miesięcy
    (2) Dajemy Ci komplet narzędzi marketingowych, wiedzę i wsparcie niezbędne
    do prowadzenia działalności.
    (3) Pomagamy Ci w rozpoczęciu działalności, bezpłatnie przez
    30 dni. Okres ten pozwoli Ci zorientować się czy ta działalność warta jest
    poświęcenia czasu i wysiłków. W miarę upływu 30 dni podejmiesz decyzję, czy
    zarabiasz wystarczającą ilość pieniędzy aby kontynuować działalność. Twoje
    wydatki po upływie 30 dni wyniosą 90 USD miesięcznie, czyli tyle ile
    otrzymasz od jednego spośród wielu Twoich klientów. (4) Musisz znaleźć tylko
    jednego chętnego zainteresowanego tym programem, aby cały materiał
    szkoleniowy był dla Ciebie darmowy. Po znalezieniu pierwszego klienta,
    pozostali będą stanowili dla Ciebie czysty zysk. Będziesz zatrzymywał dla
    siebie 100% (90 USD) od każdego klienta, z którym będziesz pracował.
    (5) Nauczymy Cię sposobu pozyskania 100 lub więcej klientów chętnych do
    przystąpienia do programu w ciągu pierwszego miesiąca Twojej działalności,
    co przyniesie Ci zysk w wysokości 9000 USD miesięcznie, lub nawet więcej.
    (6) Pokażemy Ci jak i gdzie umieścić Twoją własną stronę internetową, z URL,
    który możesz dołączyć do przeszukiwania zasobów internetowych po to, aby
    miliony użytkowników w łatwy sposób mogły znaleźć Twój adres. Pokażemy Ci
    jak prowadzić marketing Twojej strony. Pokażemy Ci również jak przyciągnąć
    uwagę zainteresowanych i stworzyć bazę klientów, która będzie wypracowywała
    dla Ciebie realne zyski.
    (7) Po upływie roku możesz w dalszym ciągu sprzedawać program, bez żadnych
    kosztów, ze 100% zyskiem.
    LIST INTENCYJNY znajduje się w PAKIECIE nr 4. Wypełnij go i prześlij do mnie
    jak najszybciej a ja prześlę Ci pozostałe pakiety celem jak najszybszego
    rozpoczęcia przez Ciebie działalności.
    Dziękuję za wykazanie poważnego zainteresowania programem. Cieszę się, że
    mogę Ci pomóc w dojściu do dużych pieniędzy przy użyciu Internetu. Jeżeli
    będziesz miał jakiekolwiek pytania, nie wahaj się i przyślij mi e-mail.
    Jestem zainteresowany Twoim sukcesem - bądź tak dobry i informuj mnie na
    bieżąco o Towich poczynaniach i postępach.
    Pozdrawiam serdecznie,
    m...@w...pl

    PAKIET 3
    Drogi Interesancie,
    To co chciałbym przedstawić to oryginalny, bezpośredni, łatwy w rozumieniu
    program. Domowy biznes oparty na Internecie , "Program 21"
    Jeżeli chcesz być niezależny finansowo, przeczytaj te strony w całości a
    odkryjesz sekrety prostego, bezpośredniego programu zarabiania dużych kwot
    pieniędzy przez ludzi na całym świecie!
    Na pewno poszukujesz biznesu, który jest inny, który funkcjonuje w
    rzeczywistości i który jest wciąż nowy na tyle, że tylko jedynie grupa
    uprzywilejowanych ludzi zna go w sieci lub poprzez drukowane ogłoszenia.
    Możesz prowadzić biznes w
    całości w systemie on-line (lub off) w twoim wolnym czasie i funkcjonuje to
    WSZĘDZIE NA ŚWIECIE!
    RAPORT POUFNY
    Niżej opisany program funkcjonował bardzo dochodowo w systemie on-line przez
    wiele miesięcy. Przynosił on niektórym ludziom ponad $ 10.000 miesięcznie z
    cotygodniowym wzrostem. Program nazywa się PROGRAM 21 i jest promowany z
    powodzeniem w sieci Net przez setki przedsiębiorców domowych. Powstał on w
    Zjednoczonym Królestwie w 1989 roku, i był z powodzeniem promowany w całości
    poprzez zwykłą pocztę ze wszystkimi towarzyszącymi temu kosztami,
    opóźnieniami i kłopotami. Niniejszy raport wprowadza unikalną możliwość,
    który możesz
    skopiować i z łatwością realizować. W ciągu jednego roku zarobi on dla
    ciebie tysiące dolarów. To nie jest plan szybkiego wzbogacenia się, gry
    pieniężnej lub
    podobnego przekrętu. Jest to prosty, funkcjonujący interes, który zaskoczy
    nowicjuszy, kiedy zobaczą rosnące zapotrzebowanie na niego. Odkryłeś
    nieograniczone możliwości prowadzenia biznesu, który łatwo przyniesie
    znaczne przychody, poprzez
    postępowanie krok po kroku według sprawdzonej formuły na sukces.
    Zapomnij o wszelkich ofertach "jak zrobić milion", z którymi mieliśmy do
    czynienia przez lata. Wszystkie one są wielkimi w obietnicach ale małymi w
    wypełnianiu zobowiązań. Niewiele jest takich, które powiedzą ci dokładanie
    jak zarobić pieniądze, których potrzebujesz. Program 21 jest zupełnie innego
    rodzaju możliwością. To nie jest zwykły plan budowania bogactwa. Jest to
    sprawdzony i realistyczny budowniczy przychodów, który dostarczy ci
    wszelkich pieniędzy, jakich chcesz na przyszłe lata. Co miesiąc, przez rok,
    będziesz otrzymywał materiały szkoleniowe, które dostarczą ci wszelkich
    informacji potrzebnych do uzyskania tych przychodów. W następnym miesiącu
    otrzymasz 48-stronicowy podręcznik e-mailowy, który olśni cię
    wszechstronnością i niezwykłą prostotą.

    Jest to tworzenie bogactwa, które zapoczątkowało lepsze życie wielu osób.
    Osób takich jak ty, którzy być może przez długi czas poszukiwali możliwości
    wzbogacenia się. Twoje poszukiwania skończyły się. Znalazłeś zajęcie, które
    w przyszłości możesz dobrze rozbudować.
    PROGRAM 21 odpowie na twoje potrzeby w zakresie przychodów, wyposażając cię
    w podstawowe narzędzia i środki osiągnięcia rzeczywistej i trwałej
    niezależności finansowej. Będzie on uczył ciebie nie tylko sukcesu w tym
    biznesie ale sukcesu w każdym otoczeniu biznesowym.
    Może czekałeś przez długi czas na znalezienie takiego planu i może straciłeś
    wiele czasu i pieniędzy na poszukiwania. Może wyzbyłeś się iluzji i
    straciłeś serce do tego. Ale teraz możesz zostawić złe doświadczenia za
    sobą.
    PROGRAM 21
    Program ten został specjalnie opracowany aby rozwiązać problemy w zakresie
    przychodów, doświadczane przez tak wielu w dzisiejszych warunkach
    gospodarczych. Jest on opracowany tak, aby funkcjonował z każdej
    zorganizowanej przestrzeni w twoim domu, jaką możesz na to przeznaczyć.
    Możesz rozpocząć z twoim
    komputerem, gdyż jest to prawdziwie biznes on-line. I jest to gotowe dla
    ciebie. Uruchomienie planu jest na tyle łatwe jak podjęcie decyzji działania
    w tym względzie!
    Ja będę cię szkolił i będę ściśle z tobą współpracował. Będziesz prowadzony
    do pomyślnej i opłacalnej kariery. Staniesz się własnym szefem. Zarabianie $
    2.000 lub więcej tygodniowo będzie oznaczało tylko klika dalszych kroków.
    Wyobraź sobie co chciałbyś osiągnąć i ten plan da ci środki do osiągnięcia
    tego.
    Wierzę, że w życiu każdego jest miejsce na extra $ 2.000 tygodniowo.
    CZY TO MOŻE BYĆ PRAWDZIWE?
    To jest prawdziwe, ponieważ działa z wyboru wielu osób i funkcjonuje, gdyż
    jest prawidłowo sprzedawane a ludzie robią pieniądze, niezależnie od
    przeszłych doświadczeń lub szkoleń. Jeżeli będziesz po prostu wykonywał
    podane instrukcje, to
    również będzie pracować dla ciebie. Gwarantuję ci to.
    PROGRAM 21 jest planem unikalnym. Otwiera ci on lukratywny świat domowych
    zamówień Internetowych. Możesz rozpocząć ten interes bez żadnych pieniędzy i
    uzyskać dochód $ 2.000 lub więcej każdego tygodnia, po prostu postępując
    według dostarczonych ci instrukcji.
    Jest 12 odcinków kursu (po pierwszym miesiącu bezpłatnym) i każdy z nich
    pomaga ci rozwijać twój interes, w łatwej formie, krok po kroku. Już więcej
    nie będziesz pozostawiony na lodzie jak w innych planach, które oferują
    wszystko i nie dają nic.
    Od pewnego dnia będziesz miał co ci potrzeba, aby zgromadzić znaczny
    przychód, który będzie rósł stale z upływem miesięcy. Tylko w ciągu 3
    tygodni, będziesz się mógł cieszyć wpływem przychodu, który wprawi cię w
    zdumienie.
    Informacje, które będziesz otrzymywał każdego miesiąca nie będą jedynie
    twoim kursem instruktażowym ale będą twoim produktem, gotowym produktem.
    Sprzedaje się on jak ciepłe bułeczki. Operacja jest w całości dokonywana
    przez Internet.
    Działaj, jeśli ci to odpowiada, od 2 do 6 godzin tygodniowo. Tak, to jest w
    porządku. Tylko od 2 godzin tygodniowo, będziesz miał w przeciągu 3 tygodni
    kręcący się domowy interes zamówień drogą e-mail, funkcjonujący z twojego
    komputera. Zajmie ci tylko 2 do 3 miesięcy, aby osiągnąć wyznaczony poziom
    twoich przychodów. Kiedy osiągniesz ten cel, prawdopodobnie będziesz chciał
    dalej to rozszerzać. Zawsze znajdziesz szersze przeznaczenie dla znaczących
    przychodów niż przewiduje niniejszy plan.
    Jak często marzyłeś o rozwiązaniu twoich kłopotów pieniężnych? Teraz te
    marzenia mogą zostać urzeczywistnione, ale ty wybierasz czy wolisz te
    marzenia czy kontynuowanie zmagań. Zimne fakty są oczywiste. Większość ludzi
    ignoruje możliwości, które pojawiają się kilka razy w życiu. Większość ludzi
    obawia się sięgnąć po nowe rozwiązania, ponieważ mają już dość obdzierania
    ich.
    Niektórzy ludzie obawiają się zmiany kierunku, ponieważ stanowi to
    niewiadomą. Inni są krańcowo cyniczni, i tracą kompletnie sens.
    PROGRAM 21 daje ci pieniądze i swobodę. Garną się klienci chętni do zakupu i
    są zadowoleni gdy tego dokonają. Istnieje kilka możliwości takich jak ta.
    Czy masz wątpliwości, że będzie to pracować dla ciebie? Jest to opracowane,
    żeby pracować dla każdego. Ale będzie to pracować, jeżeli na to pozwolisz.
    Planowanie, marketing i produkt są opracowane i gotowe dla ciebie. Wszystko
    czego potrzebujesz to uświadomić sobie możliwości i posiąść pragnienie
    wystartowania.
    Jest tylko jeden sposób udowodnienia ci, że ten plan jest wszystkim tym, o
    czym mówiłem że jest. Rzeczywistym testem jest robienie tego. Kiedy
    zbierzesz trochę sił, aby wypróbować moje twierdzenia, skorzystaj z mojej
    rady i postąp według moich
    instrukcji, nic cię nie powstrzyma, jak świadczą o tym setki zadowolonych
    klientów.
    LUKRATYWNY BIZNES INTERNETOWY
    Alan J. pisze - "Kiedy zostały wrzucone ulotki Programu 21 do mojej skrzynki
    e-mail, byłem już pogrążony w głębokim kryzysie finansowym. Nie było
    wyjścia. Bez drogi ucieczki wprost nie wiedziałem, w którą stronę się
    zwrócić. Moja hipoteka wisiała na włosku, recesja biła mocno. Szef mojego
    banku zablokował
    wszystkie moje karty kredytowe, książeczkę czekową i mój kluczyk od
    samochodu. To była ostatnia deska ratunku. Zdecydowałem się odwrócić to, nie
    zważając na cyników wszedłem w Program 21. Coś mi podpowiedziało, abym to
    zrobił. Była to najlepsza decyzja, jaką kiedykolwiek podjąłem. Teraz jestem
    finansowo bezpieczny, mój bank jest zadowolony, że wybrnąłem z tego."
    Z udziałem tylko 100 klientów, PROGRAM 21 przyniesie ci . z całego świata $
    9.000 każdego miesiąca. Jeśli będziesz miał 100 klientów przez cały rok,
    otrzymasz $ 108.000. W przeciągu kilku miesięcy jest możliwe, że będziesz
    miał 100, 200 czy nawet 300 klientów.
    To zostało dokonane więcej niż raz i ty z łatwością możesz dokonać tego
    samego! Pamiętaj, iż jak daleko zajdziesz zależy od ciebie. Jeżeli
    poświęcisz więcej niż 12 do 15 godzin tygodniowo, możesz postawić jako cel
    250 klientów lub poświęcić 20 do 30 godzin tygodniowo z celem 500 klientów.
    DLACZEGO TO FUNKCJONUJE?
    Ten plan funkcjonuje, ponieważ tak wielu ludzi odczuwa potrzebę
    przeszkolenia i zdobycia doświadczenia nie musząc poświęcić dużej ilości
    czasu i znacznych kwot pieniędzy. Jest wielu ludzi, którzy nie mogą się
    zdobyć na zmianę dróg zawodowych lub uruchomienie własnych firm. Niniejszy
    plan pomaga ludziom uzyskać przeszkolenie i doświadczenie potrzebne do
    prowadzenie ich własnego biznesu bez ryzyka dużych nakładów finansowych.
    Szacuje się, że jedynie w USA jest zawsze około 75.000.000 osób
    poszukujących możliwości i znacznie więcej w Kanadzie. To jest OLBRZYMI
    rynek niezadowolonych ludzi, rozglądających się za czymś nowym i innym, co
    odmieni ich życie.
    PROGRAM 21 da ci moc spełnienie twoich ambicji, w przeciągu kilku
    najbliższych tygodni. Możesz tego łatwo dokonać, ponieważ produkt i
    materiały promocyjne są gotowe dla ciebie. Po prostu postępuj według
    instrukcji. Na całym świecie ludzie rozglądają się, aby mieć plan taki jak
    ten. O wiele więcej ludzi niż
    ktokolwiek jest w stanie obsłużyć. Rynek stale się zmieni a i teoria
    nasycenia nie daje się utrzymać.
    PROGRAM 21 jest sam w sobie kształcącym. Jest to cudowna sposobność na
    zamożność i swobodę. PROGRAM 21 pokaże ci właśnie jak korzystną może być
    sprzedaż Internetowa.
    W czym jest sekret? Nie ma żadnego sekretu robienia wielkich pieniędzy w
    systemie on-line. My je robimy i robi je tysiące innych. Powinieneś jedynie
    znać formułę sukcesu, aby osiągnąć dokładnie to samo. Nie potrzebujesz
    posiadać żadnych specjalnych kwalifikacji lub nawet wiedzy w przedmiocie,
    aby osiągnąć sukces. Piękno tego biznesu polega na tym, że ty nie
    potrzebujesz znać kogokolwiek. Nie musisz wychodzić na zewnątrz i sprzedawać
    i nie musisz mieć plików pieniędzy, aby rozpocząć. Najlepsze ze wszystkiego
    jest to, że prowadzisz to w domu, bez personelu lub kosztów ogólnych. Zbyt
    często przyjmujemy rady od tych wokół nas, którzy nie osiągnęli sukcesu.
    Najbardziej niepomyślni ludzie znajdują negatywne strony w programie lub
    sposobności, które nie w pełni rozumieją czy identyfikują.
    PROGRAM 21
    Niniejszy program daje ci korzyści, które wykorzystują już milionerzy w
    sferze zamówień wysyłkowych. Już od pewnego dnia będziesz posiadał materiały
    i informacje, których potrzebujesz, aby znaleźć się na drodze do sukcesu. To
    nie test puste stwierdzenie. Formuła sukcesu została pokazana. PROGRAM 21
    uchwycił ta formułę i czyni ją gotową do stosowania zarówno przez nowicjuszy
    jak i przez profesjonalistów. W biznesie, jak powiadamy, zostało to w pełni
    obudowane i wypróbowane.
    Idź za naszym sukcesem i uczyń go swoim własnym!!!
    Oczywiście, nic wartościowego nie jest za darmo. I naturalnie PROGRAM 21 nie
    jest za darmo. Jeśli kupiłeś go od razu, kosztuje on $ 1.080 ale większość
    ludzi nie może podołać, aby zapłacić na raz $ 1.080. To dlatego PROGRAM 21
    został zaprojektowany dla ciebie, abyś rozpoczął go BEZ ŻADNEJ PRZEDPŁATY.
    Istotnie, jeśli stwierdzisz, że program ten nie funkcjonuje jak podano,
    nigdy nie będziesz musiał nic zapłacić, natomiast ja ci zapłacę za
    jakichkolwiek klientów, których pozyskałbyś.
    Jeżeli, po 30 dniach, stwierdzisz, że ten program pracuje dla ciebie i
    zarabiasz pieniądze, wówczas i tylko wówczas zaczynasz płacić po $ 90
    miesięcznie.
    Większość przedsięwzięć pociąga za sobą wydatki. Zawodowcy ponoszą opłaty
    licencyjne i ubezpieczeniowe. Pracownicy przemysłowi płacą składki na
    związki zawodowe. Właściciele firm ponoszą takie koszty ogólne jak czynsz i
    koszty składowania. Ten biznes niczym się nie różni. Jednakże, jestem
    pewien, że zgodzisz się ze mną, iż twoje całkowite koszty są o wiele niższe
    niż opłaty ponoszone przez większość innych przedsiębiorstw.

    Masz wszystkie najnowsze instrukcje i produkt, aby cotygodniowo podnosić
    twoje przychody. Twój zysk ulega gwałtownej eskalacji, w miarę jak
    wzrastająca ilość osób przesyła ci $ 90 miesięcznie. Obserwuj moc pomnażania
    w działaniu! Ale pamiętaj, to nie jest sprzedaż łańcuchowa. Nie występują tu
    żadne płatne z góry prowizje lub bonusy, żadne partie towaru do sprzedaży
    ani żadne wielkości zapasów, ani też kwalifikowane poziomy obrotów, które
    należy osiągnąć. To jest twój własny interes. Masz nad nim bezpośrednią
    kontrolę na każdym etapie. Im więcej klientów posiądziesz, tym więcej
    zarobisz. Możesz prowadzić twój biznes tak długo jak sobie życzysz, ale w
    każdym momencie kiedy będziesz chciał zakończyć, masz gwarantowane
    odkupienia, toteż możesz swój biznes odsprzedać z powrotem twojemu
    sponsorowi. Oczywiście, nie mam na myśli, abyś kiedykolwiek chciał tak
    postąpić!
    Ale niektórzy ludzie mogą chcieć pójść na emeryturę lub mieć wolny czas.
    Piękną rzeczą w tym biznesie jest, że gdy zakończysz swój pierwszy rok
    działalności, nabywasz prawo do materiałów dotyczących tego produktu i
    możesz reaktywować swój interes w każdym momencie bez żadnych dalszych
    płatności.
    W ramach PROGRAMU 21 przychody, jakie osiągniesz, będąc w domu, o wiele
    przewyższą to, co możesz zarobić dzięki zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu
    u kogoś innego!
    Nie jesteś pozostawiony samemu sobie. Chcemy, abyś osiągnął sukces. Toteż,
    kiedykolwiek będziesz potrzebował pomocy lub porady, będziesz miał do
    dyspozycji adres e-mail linii pomocy.
    Niektórzy ludzie powiadają, że nie są w stanie przystąpić do PROGRAMU 21. To
    tak jakby powiedzieć "nie jestem w stanie stać się bogatym"! Niektórzy
    popatrzą na to i powiedzą to nie może funkcjonować. Ale tylko ci, który nie
    spróbowali i nie znają całego programu powiadają, że to nie może działać.
    Ci, którzy przyłączyli się nigdy nie oglądają się za siebie. Sukces należy
    do tych, którzy chcą spróbować czegoś nowego i ciężko pracują, aby osiągnąć
    sukces.
    Jestem pewien, że coś wewnątrz podpowiada ci, że to jest właściwy plan dla
    ciebie. Istotnie, ty już wiesz, że to będzie funkcjonować. A wielką rzeczą w
    tym programie jest to, że spróbowanie nie będzie cię kosztować ani grosza.
    I oczywiście, te pakiety informacyjne zapewniają ci informacje do
    przekazania klientom. Rozpoczęcie jest prostą rzeczą. Zasadniczą rzeczą jest
    podjęcie decyzji. Jeżeli chcesz rozpocząć program, MUSISZ uczynić to SZYBKO.
    Każdy mijający dzień jest dalszą stratą sposobności. Jeżeli odłożysz to na
    później, wówczas stracisz całkowicie oferowane ci szansę.
    CO TERAZ?
    Uważamy, że 100 przystąpień jest prawie idealne. To nie tylko przynosi
    roczny wpływ $ 108.000 ale również jest ilością klientów łatwą do opanowania
    i do zapewnienia wsparcia. Powinieneś z łatwością osiągnąć ją zaledwie w
    kilka miesięcy. Jednakże, jeśli chciałbyś mieć 150 klientów, to nawet
    lepiej, pod warunkiem, że będziesz mógł poświęcić dodatkowy potrzebny czas.
    Poza wszystkim, to jest przychód $ 162.000 ROCZNIE!!! Każdy z twoich
    klientów wkupuje się w te same co ty możliwości uzyskania swobody
    finansowej. W zamian za ich comiesięczne subskrypcje, ty po prostu powielasz
    dostarczone ci części kursu i wysyłasz je do twoich klientów. To jest taki
    prosty sposób uzyskania fortuny w systemie on-line, że wiemy, iż będziesz
    wprost zachwycony.
    Przejrzyj materiał, który otrzymałeś. Sporządź spis pytań, które chciałbyś
    zadać i wyślij je do mnie e-mail'em. Będę szczęśliwy mogąc ci pomóc w
    rozpoczęciu. Nie zapomnij, wszystkie instrukcje są w pełni szczegółowe i
    łatwe do wykonania, w trybie miesiąc za miesiącem.
    PROGRAM 21 umożliwia tobie, twojej rodzinie i twoim przyjaciołom:
    Stać się naprawdę zamożnymi.
    Cieszyć się stałym wpływem gotówki.
    Posiadać własny luksusowy samochód.
    Posiadanie swojego własnego domu.
    Brać kilka urlopów w ciągu roku.
    Być niezależnymi.
    Korzystać z dobrego stylu życia.
    Nie chcieć i nie zabiegać znów o cokolwiek.
    Najlepsze ze wszystkiego jest to, że będziesz miał czas, aby cieszyć się z
    rzeczami, na które w końcu będziesz mógł sobie pozwolić. Jeśli chcesz którąś
    z tych rzeczy i satysfakcję wypływającą z godnego biznesu, przyłącz się do
    mnie teraz. Pragnienie informacji o takim wymiarze jest potężne. Tysiące
    chcą wiedzy, której możesz im udzielić. Ty pierwszy otrzymujesz tą wiedzę,
    stawiając się na pozycji sukcesu. Nie będziesz nigdy oglądał się wstecz.
    Aby rozpocząć przeczytaj informacje zawarte w tym e-mailu i wyślij mi
    e-mail'em wypełniony List Intencyjny. Twój sukces znajduje się tylko o kilka
    przyciśnięć klawisza.
    Jeśli masz jakieś pytania nie wahaj się wysłać mi e-mail.
    Z poważaniem,

    m...@w...pl

    Jeśli masz jakieś pytania proszę nie wahaj się i pisz, postaram się wszystko
    wyjaśnić i rozwiać Twoje ewentualne wątpliwości. Pamiętaj, aby osiągnąć
    sukces trzeba być systematycznym, dążyć do wyznaczonego celu i nie bać się
    ryzyka, przystępując do Programu nic nie ryzykujesz, jeśli jesteś poważnie
    zainteresowany i poważnie myślisz o zbudowaniu silnych podstaw swojej
    dalszej egzystencji wyślij list intencyjny (Pakiet 4, poniżej) i przystąp do
    Programu. Daj sobie szanse i pamiętaj jak wiele może zmienić w Twoim życiu
    stały wysoki dochód i nienormowany czas pracy!!

    PAKIET NR 4

    Drogi Interesancie,

    Dla Twojej wygody podsumowaliśmy poniżej informacje o PROJEKCIE ,
    dostarczając Ci w ten sposób wszelkich szczegółów, które pomogą Ci dopasować
    zawartość programu do Twoich indywidualnych potrzeb. .

    CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:
    PYT: Czy muszę posiadać fachowe przygotowanie abym mógł osiągnąć sukces
    korzystając z biznes planu?
    ODP: Nie są potrzebne żadne specjalne umiejętności ani fachowe
    przygotowanie. Raz w miesiącu otrzymasz PAKIET szkoleniowy, który staje się
    Twoim produktem. Wystarczy, że będziesz stosował się do udzielanych Ci
    instrukcji.

    PYT: Co się stanie, jeżeli po rozpoczęciu współpracy będę chciał
    zrezygnować?
    ODP: Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. W takim przypadku trzeba
    pamiętać i wziąć pod uwagę kilka faktów. Po pierwsze zacząłeś otrzymywać
    regularne, comiesięczne wpłaty od Twoich klientów. Jeżeli zatrzymasz
    program, Twoje dochody zostaną również wstrzymane. Jeżeli jednak z przyczyn
    niezależnych od Ciebie nie możesz kontynuować pracy, gwarantuję Ci, że
    odkupię od Ciebie z powrotem Twój plan i zajmę się Twoimi klientami tak, aby
    Ci, którzy rozpoczęli z Tobą współpracę nie stracili na tym. Jest to
    dodatkowe zabezpieczenie dla Ciebie i Twoich klientów.
    -----------
    PYT: Nic nie wiem o prowadzeniu własnej firmy, w jaki więc sposób program
    Wasz program może mi pomóc? Nie mam ochoty zajmować się podatkami i
    wczytywać się w gąszcz przepisów.
    ODP: Działalność będziesz prowadził z domu. W odróżnieniu od tysięcy innych
    firm, które co roku rozpoczynają działalność Ty nie potrzebujesz żadnego
    doświadczenia do rozpoczęcia pracy i nie potrzebujesz zajmować się
    biurokracją. Decydującym elementem jest Twoja chęć zarabiania pieniędzy. W
    miarę upływu czasu i nabierania doświadczenia zorientujesz się jak łatwo
    jest prowadzić tego typu firmę w porównaniu z uzyskiwanymi dochodami i
    nakładem czasu. Jesteś Panem własnego czasu. Wypełnianie papierków okaże się
    dużo prostsze w momencie, gdy zaczniesz zarabiać duże pieniądze.

    ---------
    PYT: Czy ta działalność jest zgodna z prawem i uczciwa?
    ODP: Tak, w istocie, jest ona nie tylko zgodna z prawem, jest ona bardzo
    poważanym i satysfakcjonującym zajęciem. Rozpoczynając teraz, uzyskasz
    realne korzyści w przyszłości i poznasz najłatwiejszy i najbardziej
    zadawalający sposób osiągnięcia sukcesu na miarę twoich przyszłych ambicji.
    Oczywiście wiele zależy od szczegółów koncepcji. Materiały kursowe udzielają
    ci bardzo dobrej porady. Ta działalność dostarcza wielki produkt po uczciwej
    cenie.

    --------
    PYT: Czy możesz udzielić mi pomocy lub rady jeśli będę potrzebował pomocy w
    momencie rozpoczynania działalności lub w trakcie jej prowadzenia?
    ODP: Tak, z przyjemnością pomogę ci w trakcie prowadzenia działalności,
    kiedykolwiek będziesz potrzebował konsultacji.

    DALSZE INFORMACJE
    Wiele osób wstrzymuje się od prowadzenia działalności w systemie on-line,
    ponieważ nigdy nie wiedzą czy mogą zaufać osobom składającym ofertę. Uważam,
    że jeśli ktoś zobaczy cały obraz i to że ja składam poważną, oryginalną
    ofertę, dojdzie do wniosku, że jestem uczciwy i prostolinijny.

    PROGRAM jest kursem krok po kroku w zakresie informacji, w układzie
    miesięcznym, wskazującym jak z powodzeniem prowadzić działalność w
    całkowitym komforcie własnego domu/komputera.

    Informacje, które są wysłane tobie w kolejnym miesiącu, stanowią
    wyczerpujący, 48-stronnicowy podręcznik w postaci e-mail, który wprowadza
    cię w lukratywny świat Internetowych zamówień e-mail'owych. Każdego miesiąca
    otrzymasz nową partię, która pomoże ci powiększać interes w łatwy do
    naśladowania sposób. Otrzymasz również pełne prawa powielania, celem
    sprzedaży twoim klientom. Możliwe, iż otrzymałeś drogą e-mail setki ofert
    pełnych krzykliwych reklam i obiecujących ci krociowe zarobki bez żadnego
    dalszego działania, natomiast domagających się od ciebie zapłaty w gotówce,
    zanim zostanie ujawnione co oni sprzedają. Zazwyczaj te oferty to bzdury,
    które należy wyrzucić do śmieci. Zdaję sobie sprawę, że ty mnie nie znasz i
    nie masz możliwości oceny mojej uczciwości. Wszystko co mogę uczynić to
    sprawić, aby PROGRAM jak najbardziej ułatwił ci podwojenie jego sukcesu.

    ŚWIADECTWA OD ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

    "Już od momentu wejścia z PROGRAMEM 21 w system on-line, strumień moich
    przychodów ewidentnie zmierza ku zwielokrotnieniu. Nie mogę uwierzyć w
    szybkość, z jaką to chwyta! Mała próba e-mail'owa została wykonana w
    poniedziałek wieczorem i we wtorek rano było 19 zapytań oraz pięć Listów
    Intencyjnych. Następnie, po rozesłaniu w Grupach Dyskusyjnych i po dalszych
    dwóch seriach e-mail'i do 500 i 750 adresatów, w niedzielę było 60 zapytań i
    dalszych osiem Listów Intencyjnych. Nie mogę się doczekać otwarcia
    jutrzejszej poczty e-mail."

    "Promuję Program 21 jedynie od sześciu tygodni a zapłaciło mi już 47 nowych
    klientów. Dlaczego ktoś wcześniej nie wyszedł z tą wspaniałą ideą?"

    Co stawia PROGRAM 21 ponad resztą to, że wszystko czego potrzeba od ciebie,
    abyś rozpoczął, to LIST INTENCYJNY (patrz na zakończenie tego Pakietu
    Informacyjnego) potwierdzający, że chcesz rozpocząć. Będzie on ważny przez
    30 dni. Gdy tylko ktoś uczyni to samo wobec ciebie i prześle ci swój LIST
    INTENCYJNY, wówczas przesyłasz mnie swoją pierwszą ratę miesięczną w
    wysokości $ 90 USD. Wówczas ja wysyłam ci następny miesięczny podręcznik z
    pełnymi informacjami.

    List Intencyjny nie jest wiążący. Został on przygotowany, aby dostarczyć mi
    podstawowej informacji i pokazać, że zrozumiałeś jak funkcjonuje program.
    Masz moją osobistą gwarancję, iż jeśli zaczniesz i później zdecydujesz się
    odstąpić, odkupię od ciebie interes w każdym momencie.

    PRZYSTĄP DO NAS TERAZ! NIE MASZ ABSOLUTNIE NIC DO STRACENIA A TAK WIELE DO
    ZYSKANIA!!!

    Aby uczestniczyć musisz mieć 18 lat lub więcej.

    Kiedy otrzymam wypełniony drukowanymi literami LIST INTENCYJNY, otrzymasz
    pozostałe pakiety informacyjne, abyś mógł rozpocząć swą nową karierę. Możesz
    rozpoczynać tego samego dnia, w którym otrzymam twój LIST INTENCYJNY.
    Prześlij mi twój List Intencyjny Teraz!

    PROSZĘ WYPEŁNIĆ PONIŻSZY FORMULARZ DRUKOWANYMI LITERAMI:

    LIST INTENCYJNY

    Ja, niżej podpisany zwracam się o przystąpienie do PROGRAMU 21. Rozumiem, że
    mogę promować ten program w systemie on-line poprzez e-mail i stosować
    wysyłki sieciowe oraz że będzie mi udostępnione pełne wsparcie i pomoc.

    Ten LIST INTENCYJNY jest ważny przez okres 30 dni od daty wysłania pocztą
    elektroniczną.
    W przeciągu 30 dni nie potrzebuję dokonywać ŻADNYCH płatności z tytułu
    PROGRAMU 21. Jeżeli będę zadowolony z tego programu po pierwszych 30 dniach
    i będę chciał kontynuować, zgadzam się zapłacić $ 90 USD za każdy dodatkowy
    pakiet informacyjny otrzymany po pierwszym miesiącu.
    Mogę w każdym momencie odstąpić, przesyłając jedynie do mojego mentora
    e-mail z takim oświadczeniem. Ponadto, jeżeli będę posiadał w swojej gestii
    pewnych klientów, prześlę ich nazwiska do mojego mentora, aby moi klienci
    nie zostali utraceni z powodu odstąpienia przeze mnie od programu.
    Rozumiem, że jeżeli odstąpię od programu, nie będą ciążyły na mnie żadne
    dalsze płatności.

    Imię i nazwisko:

    Adres: ....................................................

    Miasto: ....................................................

    Kod pocztowy:

    Adres e-mail:

    Alternatywny adres e-mail:

    Numer telefonu:

    Data urodzenia ....................................................

    PROSZĘ WYPEŁNIĆ WSZYSTKIE LINIE !!!

    Następnie wyślij ten LIST INTENCYJNY e-mail'em do mnie na adres
    m...@w...pl z dopiskiem w tytule "CHCĘ ROZPOCZĄĆ". Potwierdzenie
    otrzymania tego LISTU INTENCYJNEGO zostanie pilnie wysłane do ciebie
    e-mail'em.

    Podjąłeś bardzo mądrą decyzję! Oczekuję, że będę pracował z tobą przez ten
    rok.

    Pamiętaj! Próbując nic nie tracisz. Możesz zrezygnować w każdej chwili.
    Wyślij TERAZ TWÓJ List Intencyjny!!!

    Powodzenia!

    Nie wahaj się wysłać do mnie e-mail'em jakiekolwiek pytania

    m...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-20 14:34:26
    Temat: Re: Praca
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    znowu jakis lancuszek..........

  • 3. Data: 2002-10-20 15:12:32
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Ta grupa powinna być moderowana, co o tym sądzicie ???
    Ludzie ręce opadają. Im większe bezrobocie, to więcej durnych postów
    naciągania innych !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 4. Data: 2002-10-20 22:34:14
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "magnes66" <m...@w...pl> writes:

> [...]
    > angielskiego: home-based).
    > Sprzedaje się on jak ciepłe bułeczki. Operacja jest w całości dokonywana

    [...]

    spam! jeszcze raz spam!

    dostalam ta "superoferte" na maila. postanowilam, ze sie czegos wiecej
    dowiem.
    wyslalam maila z zapytaniem. dostalam na niego "bardziej szczeglowa"
    oferte, z zadaniem zadeklarowania sie czy wchodze w to czy nie.

    odpisalam, zadajac istotne pytania: o umowe o prace, o sposob
    rozliczania etc.

    list nie doszedl do adreseta, odbil sie bo... uzytkownik na darmowym
    koncie, z ktorego to zostalo wyslane, przekroczyl quote :)

    tyle w temacie tejze oferty :)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2002-10-21 06:56:12
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Z tego co pamiętam, to Level 21 to kolejna gałązka sławnej firmy
    oferującej multilevel marketing, zaczynającej sie na A, a kończącej się
    na drodze (po amerykańsku), zatrudniającej nerwowych prawników i
    handlującej super produktami za pośrednictwem managerów z różnie
    nazywających się podfirm dystrybucyjnych, dzielących się marżą.
    I to by było na tyle.
    pozdrowionka
    zairazki

  • 6. Data: 2002-10-21 08:12:57
    Od: "Ready" <b...@w...pl>

    No to źle pamiętasz!

    Nie chodzi mi tu o obronę Amway'a czy też tej piramidy finansowej jaką jest
    Lever 21, czy też Program 21, czy też inne badziewia sprzedające Raporty od
    1 do 4 a co ciekawsze to jeszcze w różnych cenach od $1 do $5.
    Denerwuje mnie tylko niska świadomośc ludzi na zadany temat w stosunku do
    ich nieodpartej chęci wynurzenia się, jacy to oni są wysztkowiedzący.

    Pytanie do Ciebie! Czy kiedykolwiek zainteresowałeś się Amway'em na tyle aby
    posłuchać uważnie osób robiących ten biznes i czy sam podjąłeś przynajmniej
    próby zaangażowania się w tego rodzaju działalność?

    Jeśli nie, to pytam się! Na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski?
    Czyżbyś całe swoje życie teraźniejsze i przyszłe opierał na pogłoskach,
    informacjach uzyskanych od swoich znajomych (którzy nawiasem mówiąc, zapewne
    też są specjalistami w tej dziedzine podobnie jak TY!), czy też może na
    informacjach wyczytanych w gazetach typu SKANDAL (naszczęście już tego nie
    sprzedają w Polsce, inaczej ten kraj dawno temu poszedł by na dno).

    Tak się składa, że kiedyś JA podjąłem decyzję aby ten biznes sprawdzić, i
    mogę Cię zapewnić że nie ma on nic wspolnego z łańcuszkami czy też
    piramidami finansowymi. Co z resztą zostało potwierdzone przez Polskie
    Ministerstwo Finansów w 1997 roku. Mogę Ci również powiedzieć, że biznes ten
    działa tak samo jak każdy inny i wymaga tego samego co inne - czyli 100%
    zaangażowania jeśli chcesz osiągnąć w nim sukces. Jeśli zechcesz prowadzić
    restaurację, to aby osiągnąc sukces, będziesz musiał pracować ciężko i
    często przeszło kilkanaście godzin dziennie, i to nikogo nie dziwi. Podobnie
    jest tutaj. Wiem że często ludzie przesładzają idee tego biznesu i wciskają
    innym ciemnotę, że leżąc w domu czy na plaży biznes sam będzie się rozwijał.
    Lecz właśnie taka jest mentalność Polaków, którzy chcieliby leżeć i
    zarabiać! Moja propozycja ! - zajmijcie się prostytucją !!! Praca leżąca,
    można zarobić całkiem niezłe pieniądze, no i daje przyjemność ;-)

    Tyle moich wynurzeń na ten temat :-) Aha, propozycja zajęcia się prostytucją
    jest tylko przykładem, a nie propagowaniem tego stylu pracy czy też
    namawianiem do niej.

    pozdrawiam,
    Ready

  • 7. Data: 2002-10-21 12:12:12
    Od: "Pegass" <p...@c...krakow.pl>

    [ciach]

    > robiących ten biznes i czy sam
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    [ciach]

    W zasadzie powyższy zwrot już niesie ze sobą informację... ale nie o tym
    chciałem. Jeśli o Amway'u mowa, to wszystkim polecam gorąco posty kogoś kto
    "robił ten biznes". Opis z detalami, bardzo wyczerpujący. Znajdują sie na
    pl.sci.socjologia a ich autorem jest Adasko. Dla ułatwienia (pewnie się
    połamie - trzeba skleić):
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=
    ISO-8859-2&q=amway&btnG=
    Szukaj+z+Google&meta=group%3Dpl.sci.socjologia

    > pozdrawiam,
    > Ready

    pozdrawiam
    Pegass

  • 8. Data: 2002-10-22 07:07:51
    Temat: Re: Praca - sorki - długie i bez sensu
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ready" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No to źle pamiętasz!
    To jest możliwe, parę latek minęło...

> [...]
    Raporty od
    > 1 do 4 a co ciekawsze to jeszcze w różnych cenach od $1 do $5.
    Nic nie pisałem o piramidach finansowych. To badziewie jest poza moimi
    zainteresowaniami. Noooo, chyba, że analizujemy kondycję umysłową
    uczestników tych piramid, ale na analizę zera szkoda mi czasu.

    > Denerwuje mnie tylko niska świadomośc ludzi na zadany temat w stosunku
    do
    > ich nieodpartej chęci wynurzenia się, jacy to oni są wysztkowiedzący.
    Nie jestem wszystkowiedzący. Wspomniałem tylko, że kiedyś - parę lat
    temu, brałem udział w akcji rekrutacyjnej do jednej z sieci
    dystrybucyjnych Amway'a, która miała właśnie takie "21" w nazwie od 21%
    czegoś uzyskiwanego kiedyś coś tam. Mogło się zmienić.

> [...]
    przynajmniej
    > próby zaangażowania się w tego rodzaju działalność?
    Nie trafiłeś. Brałem udział w spotkaniach. Różnych sieci MLM "A".
    Uwaznie słuchałem propozycji. Mam dziś też kartę klienta z jakimś
    plusem. Regularnie dostaję zeitung organizacyjny, sorry za błąd -
    newspaper ?
    Ale pewnie za uważnie słuchałem i mózg mi się pienił od nadmiaru
    reklamowego prania :P

    > Jeśli nie, to pytam się! Na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski?
    Odpowiedź jak wyżej. Ciekawe, że dalsza tyrada oparta jest na milczącym
    założeniu, że nie wiem co to MLM i się wymądrzam. Wiem, i to świetnie.
    Uczestniczę też czynnie w dwóch innych - poza "A" - sieciach MLM
    mających w ofercie produkty zupełnie odmienne od oferty "A" i odróżniam
    je od prymitywnych piramid finansowych.

> [...]
    zapewne
    > też są specjalistami w tej dziedzine podobnie jak TY!),
    Ciekawy sposób argumentacji "ad hominem" czy jak się to pisze obecnie,
    "atak Gołoty poniżej gumki"? Ja jestem zero, moja argumentacja do kitu,
    a wspiera mnie gromadka ignorantów funta kłaków niewarta? Prawdziwy atak
    wyznawcy? Cóż, jak się popełni błąd w załozeniach, to i gmach
    argumentacji się sypie...

    > czy też może na
    > informacjach wyczytanych w gazetach typu SKANDAL (naszczęście już tego
    nie
    > sprzedają w Polsce, inaczej ten kraj dawno temu poszedł by na dno).
    Sprzedają inne. Głupota zawsze znajdzie nabywcę, tylko musi często
    zmieniać maski. Nie czytuję, nie rajcuje mnie to. Dzięki za informację -
    nawet nie wiedziałem, że gazeta SKANDAL zniknęła z rynku, nie śledzę
    tego segmentu rynku prasowego.

    > Tak się składa, że kiedyś JA podjąłem decyzję aby ten biznes
    sprawdzić, i
    > mogę Cię zapewnić że nie ma on nic wspolnego z łańcuszkami czy też
    > piramidami finansowymi.
    Ja też sprawdziłem ten biznes i parę innych MLM'ów, a doświadczeniami
    mógłbym obdzielić paru neofitów :P

    > Co z resztą zostało potwierdzone przez Polskie
    > Ministerstwo Finansów w 1997 roku. Mogę Ci również powiedzieć, że
    biznes ten
    > działa tak samo jak każdy inny
    Nie tak samo, co zresztą jest wykładane na ich szkoleniach w oczywisty
    sposób: to jest biznes taki jak każdy inny, ale MLM jest najwspanialszym
    rodzajem biznesu i tym się różni (od wróbla, że ma nóżkę, zwłaszcza
    jedną :-P ), a Wielkie "A" jest prawdziwą perłą w koronie MLM. Sorry
    Winnetou - sukces finansowy firmy + mieszczenie się w granicach
    obowiązującego prawa to trochę za mało aby biznes wynosić na piedestał.
    Przykład - proponowane przez Ciebie gdzieś dalej zajęcie się
    prostytucją - w welu krajach legalne, baaaardzo dochodowe, ale czy to
    jest najlepszy rodzaj biznesu, godny szerokiego promowania w
    społeczeństwie? A sutenerów jako rzutkich biznesmętów na salony i w
    szeregi władz państwowych tudzież lokalnych?

    > i wymaga tego samego co inne - czyli 100%
    > zaangażowania jeśli chcesz osiągnąć w nim sukces.
    MLM w wydaniu "A" i nie tylko wymaga czegoś więcej. IMVHO specyficznej
    odmiany wiary, nie tyle w siebie, ale w firmę i produkty. Przy okazji -
    jestem chemikiem, dla rozrywki studiuję wnikliwie podawane (skąpo)
    składy rozmaitych produktów oferowanych na rynku. Nie tylko te od "A"
    znacznie naruszają polskie prawo, podając te dane pokrętnie i - często
    bywa - w językach obcych, nagminnie mieszając polski z łaciną i danymi z
    katalogów producentów, przez co trudniej się domyślić o co chodzi.
    Dzięki temu wyrabiam sobie własny i poparty moją wiedzą fachową pogląd
    na "cudowne" właściwości wielu produktów. Zabawne, część z nich oferuje
    zalety, których nie ma i mieć nie może, bo w ich ujawnionym składzie nie
    ma odpowiednich substancji czynnych odpowiedzialnych za reklamowane
    efekty. Jak wygram miliony w Totka (w którego nie gram), to napiszę i
    bez trudu obronię doktorat na ten temat. Interdyscyplinarny zresztą.

> [...]
    wciskają
    > innym ciemnotę, że leżąc w domu czy na plaży biznes sam będzie się
    Cieszę się, że zauważyłeś ten drobny fakt "przesładzania" tego biznesu.
    Oferuje się wszystkim wizję nicnierobienia na końcu tego biznesu, z
    której korzystają naprawdę nieliczni za - nikt tego nie neguje - ciężką
    i uczciwą pracę. Ale jak się przyjmuję do pracy za kelnera, to rozsądny
    pracodawca nie wmawia mi, że jak będę harował do zdechnięcia, to zostanę
    włascicielem restauracji i będę mógł oddać się słodkiemu nieróbstwu. W
    pozycji horyzontalnej na plaży. Na przykład dorabiając przyjemnym i
    dobrze płatnym płatnym seksem :P

> [...]
    prostytucją
    > jest tylko przykładem, a nie propagowaniem tego stylu pracy czy też
    Tak też mam nadzieję została przyjęta.

    > pozdrawiam,
    > Ready

    PS - w biznesie są dobre obyczaje. M.in. odpowiada się POD cytowanym
    postem lub - jak wyżej - wcina się swoje komentarze. Bez komentarza.

    pozdrowionka Grupowiczom
    zairazki