PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a chorobowe

  • 1. Data: 2004-08-05 13:13:50
    Temat: wypowiedzenie a chorobowe
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Prosze o info czy jesli złożyłem wypowiedzenie pracy z miesiecznym okresem
    (zostałem zmuszony :( ) to czy moge pod koniec tego okresu wziąc sobie
    chorobowe np na 2 mesiące i czy jesli taka sytuacja jest możliwa to czy będę
    miał z tego tytułu jakies swiadczenia?

    Prosze o fachowe odpowiedzi. "Życzliwi" niech sie nie udzielają.

    Dzięki.

  • 2. Data: 2004-08-05 13:39:54
    Temat: Re: wypowiedzenie a chorobowe
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    będę
    > miał z tego tytułu jakies swiadczenia?
    >
    > Prosze o fachowe odpowiedzi. "Życzliwi" niech sie nie udzielają.

    Zadzwoń do ZUSu tam Ci udzielą knkretnej odpowiedzi, ale musisz podać
    nazwisko lekarza który Ci wystawi to zwolnienie. Potrzebne to jest aby
    sprawdzili czy ten lekarz ma odpowiednie uprawnienia.

    A tak na powaznie facet to mózg sobie zmień i nie wk..... ludzi takimi
    idiotyzmami. Jak juz chcesz kombinować i wyłudzać świadczenia to nie odnoś
    się z tym publicznie.

    bez pozdrowień
    --
    pawelWN

  • 3. Data: 2004-08-05 13:43:44
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    będę
    > miał z tego tytułu jakies swiadczenia?
    >
    > Prosze o fachowe odpowiedzi. "Życzliwi" niech sie nie udzielają.

    Moze nie jestem zyczliwy :)) ale jak to sie BIERZE chorobowe ?? Potrafisz
    wywolac w sobie chorobe na rozkaz i to przewlekla ? (piszesz o 2
    miesiacach). Sory, ale szlag mnie trafia jak czytam takie posty, a lekarzy,
    ktorzy za kase wystawiaja lewe zwolnienia to bym wieszal na drzewach. Potem
    zwykly chory czlowiek przychodzi do takiego pierd... lekarza i nie dostanie
    zwolnienia bo sie fiutowi limit wyczerpal.

    Co do twojego pytania: Musisz juz BRAC TO ZWOLNIENIE bo po miesiacu lecisz z
    roboty i zaden kwit od lapiducha nie pomoze.

    Tomek

    Ps. Jak cie firma zmusila do podpisania takiego wypowiedzenia ? Miala na
    ciebie jakiegos haka ?? Moze przylapali cie na innym walku i w szufladzie
    lezy teczka z twoim nazwiskiem ??
    Napisz prosze bo to ciekawe.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-08-05 20:02:28
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co do twojego pytania: Musisz juz BRAC TO ZWOLNIENIE bo po miesiacu lecisz
    > roboty i zaden kwit od lapiducha nie pomoze.

    i tu sie kolo mylisz.. brednie takie żenisz, ciekawe skąd ci sie to wzieło?
    Pomoże mi kwit, pomoże niebój sie.

    > Napisz prosze bo to ciekawe.

    jak ciekawe to pozwole ci pomyslec i wymyslec zakonczenie. Skoro masz taką
    wyobraźnie ze piszesz ze mi nie pomoże, to napewno wymyslisz ciekawe
    dopowiedzenie tej historii.

    PS: dzieki o info na priv życzliwe osoby.

    H.

  • 5. Data: 2004-08-05 20:06:55
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tak na powaznie facet to mózg sobie zmień i nie wk..... ludzi takimi
    > idiotyzmami.

    Nie podniecaj sie koles. Swiat zbudowany na gównie jest... nie srasz Ty sra
    kto inny. Ameryki nie odkrywasz.
    A texty o ukrywajkach a nie o forum publicznym zachowaj dla siebie. pewno
    jestes taki cichociemny, siedzisz w zatęchłym pokoiku i zapomniałes ze
    wolnosc słowa jest?

    Jak juz chcesz kombinować i wyłudzać świadczenia to nie odnoś
    > się z tym publicznie.

    Bo co?
    Moge pisac gdzie chce i co chce, za malutki jestes by snuc takie dywagacje.
    I czytac nie umiesz?? jak napisałem by sie mózgoczepy nie udzielały, to
    buda... i tyle.

    Lepiej napisz kiedy byłes ostatni raz w kosciele, praworządny pOLACZKU.

    EOT.

  • 6. Data: 2004-08-05 20:54:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 5 Aug 2004 15:13:50 +0200, "Harry"
    <H...@l...co.uk> zakodował:

    >zostałem zmuszony :(

    W jaki sposób? Pistalet Ci do głowy przyłożyli? Oświadczenie woli
    złożone pod przymusem nie jest wiążące.

    > ) to czy moge pod koniec tego okresu wzi?c sobie
    >chorobowe np na 2 mesi?ce i czy jesli taka sytuacja jest możliwa to czy będę
    >miał z tego tytułu jakies swiadczenia?

    Możesz i zasiłek chorobowy jest wypłacany w wysokości 80%
    wynagrodzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2004-08-05 20:58:33
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Harry [Thu, 5 Aug 2004 22:06:55 +0200]:

    > Moge pisac gdzie chce i co chce

    Oczywiscie. Dlatego zapewne nie obrazisz sie, jesli ktos
    wysle do ZUSu zyczliwa informacje ze zamierzasz wyludzic
    nieco pieniedzy. Firma echostar od ktorej masz lacze jak
    sadze nie bedzie miala wiekszego problemu ze wskazaniem
    kim jest uzytkownik 101-162.echostar.pl ;-)

    Powinienes to pochwalac, w koncu chodzi tylko o to czy
    Ty pierwszy kogos wyruchasz czy on Ciebie, prawda?
    Twoja filozofia w koncu...

    bez pozdrowien
    N.

  • 8. Data: 2004-08-06 05:33:10
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Harry" <H...@l...co.uk> napisał w wiadomości
    > i tu sie kolo mylisz.. brednie takie żenisz, ciekawe skąd ci sie to
    wzieło?
    > Pomoże mi kwit, pomoże niebój sie.

    Dlaczego zadajesz pytania na tej grupie, skoro sam sobie na nie
    odpowiadasz?

    Magda

  • 9. Data: 2004-08-06 07:18:46
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Powinienes to pochwalac, w koncu chodzi tylko o to czy
    > Ty pierwszy kogos wyruchasz czy on Ciebie, prawda?
    > Twoja filozofia w koncu...

    Ojesu :) Z ust kobiety takie slowa ?? :)))

    Tomek

  • 10. Data: 2004-08-06 07:19:41
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Ty Harry Angel,
    Ty chyba niezle ruchany w zyciu jestes. Z pracy cie wyrzucili bo mieli cie
    juz pewnie dosc. Nie dziwie sie. Chcesz zakombinowac, ale nie potrafisz i
    wszyscy sa temu winni. I caly swiat jest be. Jeszcze sie synku musisz duzo
    nauczyc.
    I dobra rada na przyszlosc: zamiast robic z siebie pajaca, w googlach
    znalazlbys odpowiedz na swoje pytanie w 5 sekund. Ale to chyba za trudne dla
    ciebie.