PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenia prezesow

  • 1. Data: 2004-08-24 18:34:54
    Temat: wynagrodzenia prezesow
    Od: "Darek" <...@...com>

    http://www.wprost.pl/ar/?O=60274

    Balsam dla duszy dla tych ktorzy zapieprzaja w hipermarketach za 600zl.
    Jeszcze zeby sobie zasluzyli na takie pensje. Prezes BRE Banku i jego
    rada nadzorcza zarabia rocznie 2x wiecej niz wynosi zysk netto calego banku!

  • 2. Data: 2004-08-24 19:04:43
    Temat: Re: wynagrodzenia prezesow
    Od: "Marcin Kukula" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Darek" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > Jeszcze zeby sobie zasluzyli na takie pensje. Prezes BRE Banku i jego
    > rada nadzorcza zarabia rocznie 2x wiecej niz wynosi zysk netto calego

    Nie po to chłopina się uczył na studiach żeby teraz bekać w hiperze za
    "szejset"

    :)

    Pozdr.,
    Marcin,

  • 3. Data: 2004-08-24 19:36:52
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

> [...]
    > Jeszcze zeby sobie zasluzyli na takie pensje. Prezes BRE Banku i jego
    > rada nadzorcza zarabia rocznie 2x wiecej niz wynosi zysk netto calego

    Bre jest firmą prywatną. Skoro właściciel tyle płaci to nie ma co mu
    zabraniać.
    A stosunek zysku do zarobków o niczym nie świadzcy, to pewnie kwestie
    księgowości.

    Maciek

  • 4. Data: 2004-08-24 19:54:22
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <j...@U...gazeta.pl>

    > Jeszcze zeby sobie zasluzyli na takie pensje. Prezes BRE Banku i jego
    > rada nadzorcza zarabia rocznie 2x wiecej niz wynosi zysk netto calego
    banku!

    jesli wlasciciele nie maja nic przeciwko to w czym problem?

    wojtek

  • 5. Data: 2004-08-24 21:43:22
    Temat: Odp: wynagrodzenia prezesow
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Jeszcze zeby sobie zasluzyli na takie pensje. Prezes BRE Banku i jego
    > rada nadzorcza zarabia rocznie 2x wiecej niz wynosi zysk netto calego
    banku!

    czy ktoś Tobie broni założyć bank i tyle zarabiać? Nie będziesz potrzebował
    balsamu...

    TJ

  • 6. Data: 2004-08-24 21:48:52
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>

    > jesli wlasciciele nie maja nic przeciwko to w czym problem?

    Wlasciciele... Pierwszy na liscie jest prezes banku Millenium, wiec moze
    sie zajmiemy tym bankiem. Wiekszosciowym udzialowcem jest portugalski
    bank BCP. Ten z kolei ma bardzo rozdrobniony akcjonariat, najwiekszy
    pakiet ma wloska grupa Banca Intesa. Najwiekszym udzialowcem tej grupy
    jest francuska Credit Agricole... Dalej mi sie juz nie chce szukac. Moim
    zdaniem pisanie, ze "wlasciciele" decyduja o pensjach i sie na nie
    zgadzaja to liberalna demagogia (taka niestety tez istnieje).
    Podejrzewam, ze w tym balaganie dawno juz zapomniano o prawdziwych
    wlascicielach, wszystko polega na grze miedzy akcjonariuszami, a rzadza
    rozpasani prezesi.

    Pawel

  • 7. Data: 2004-08-25 05:40:23
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Paweł O." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Podejrzewam, ze w tym balaganie dawno juz zapomniano o prawdziwych
    > wlascicielach, wszystko polega na grze miedzy akcjonariuszami, a rzadza
    > rozpasani prezesi.

    ROTFL.
    Są prywatni właściciele, czy nie ma.
    Jeżeli jednak jacyś są to może przestaniesz się zajmować nie swoją kasą.

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 8. Data: 2004-08-25 07:02:41
    Temat: Re: Odp: wynagrodzenia prezesow
    Od: piotr <x...@x...pl>

    Tue, 24 Aug 2004 23:43:22 +0200, na pl.praca.dyskusje, TJ napisał(a):

    > banku!
    >
    > czy ktoś Tobie broni założyć bank i tyle zarabiać? Nie będziesz potrzebował
    > balsamu...
    >
    > TJ

    Czy ty przypadkiem nie wierzysz w to,że to ci panowie sami założyli sobie
    ten bank?

  • 9. Data: 2004-08-25 07:19:20
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

> [...]

    > Podejrzewam, ze w tym balaganie dawno juz zapomniano o prawdziwych
    > wlascicielach, wszystko polega na grze miedzy akcjonariuszami, a rzadza

    Znaczy, nie właściciele rządzą, tylko akcjonariusze?
    Poprawiasz mi humor z rana.

    Sigurd

  • 10. Data: 2004-08-25 07:28:34
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    piotr <x...@x...pl> wrote:

    > Czy ty przypadkiem nie wierzysz w to,że to ci panowie sami założyli sobie
    > ten bank?

    Nie ci panowie oczywiście - inni panowie (lub panie) założyli, a tych
    panów zatrudnili. I to ich sprawa, ile płacą. Tylko to do niektórych
    socjalistyczno-urawniłowkowych umysłów nie może dotrzeć.

    A że firma ma mały zysk? Idealny zysk - jeśli firma nie jest notowana na
    giełdzie - to 0 zł, bo wtedy nie marnuje się kasy na podatki.

    P.