PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-08-24 10:34:34
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Maciej" <m...@t...pl>

    Witam,

    31 lipca zlozylam wniosek o wypowiedzenie umowy o prace z dniem 1 wrzesnia.
    8 sierpnia minelo 2 lata mojej pracy w tej firmie, przedstawiono mi nowy
    wniosek aby napisac na nowo wypowiedzenie o takiej tresci:

    "prosze o rozwiazanie umowy zawartej na czas nieokreslony z dniem 31.08.2004
    na mocy porozumienia stron"

    Prosze o odpowiedz czy data 31.08 jest prawidlowa skoro rezygnuje z pracy od
    1 wrzesnia i dlaczego firmie zalezy na porozumieniu stron i kiedy powinnam
    otrzymac wynagrodzenie za sierpien?

    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-24 15:58:15
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 24 Aug 2004 12:34:34 +0200, na pl.praca.dyskusje, Maciej napisał(a):

    > 31 lipca zlozylam wniosek o wypowiedzenie umowy o prace z dniem 1 wrzesnia.

    Napisałaś źle, wypowiedzenie jest od 01.08. do 31.08. co oznacza,że 31.08.
    to ostatni dzień pracy. Jest taka zasada,że datę pisze się zawsze łacznie z
    ostatnim dniem o który nam chodzi.

    > "prosze o rozwiazanie umowy zawartej na czas nieokreslony z dniem 31.08.2004
    > na mocy porozumienia stron"
    Porozumienie stron lepiej brzmi od wypowiedzenia, ale prawie niczym się w
    twojej sytuacji nie różni, mogli kazać ci tylko poprawić datę na
    wypowiedzeniu

    Wynagrodzenie normalnie z ostatnią wypłatą.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)