PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymiar urlopu

  • 1. Data: 2006-07-20 20:07:39
    Temat: wymiar urlopu
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    Witam,
    w jakim wymiarze przysluguje urlop pracownikowi, ktory:
    - kilka lat juz pracowal z wiekszymi przerwami
    - zostal zatrudniony na 3 miesiace na caly etat na okres probny i od 3 lipca
    pracuje na podstawie umowy na zastepstwo na pol etatu do konca pazdziernika.

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2006-07-21 21:41:48
    Temat: Re: wymiar urlopu
    Od: "Litwin Bartłomiej" <b...@g...pl>

    wiesz jestes typowa dupa ktorej niechce sie pracowac i jesli nie jestes
    zatrudniona przez znajomego to normalnie powinni ciebie zwolnic.

  • 3. Data: 2006-07-22 07:36:45
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    Użytkownik "Litwin Bartłomiej" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wiesz jestes typowa dupa ktorej niechce sie pracowac i jesli nie jestes
    > zatrudniona przez znajomego to normalnie powinni ciebie zwolnic.

    Panie Bartlomieju Litwin!!!

    zanim cokolwiek kretynie skomentujesz to sie zastanow!!!
    w pytaniu nie ma ani jednego slowa ze ja jestem tym pracownikiem!

    1. ntg
    2. brak powiazania pomiedzy odpowiedzia a pytaniem
    3. brak znajomosci sytuacji rynkowej, gdzie firmy w taki sposob zatrudniaja
    osoby gdy ktos np jest na dluzszym chorobowym macierzynskim
    4 watpie zeby do Twojej marnej mozgownicy to dotarlo

  • 4. Data: 2006-07-22 11:51:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 20 Jul 2006 22:07:39 +0200, "candina"
    <candina[malpa]@o2.pl> zakodował:

> [...]
    >pracuje na podstawie umowy na zastepstwo na pol etatu do konca pazdziernika.

    1. Jakie ma wykształcenie?
    2. Czy w trakcie pracy uczył się? Jeżeli tak, to jakie okresy się
    pokrywają?
    3. Ile dokładnie przepracował w sumie na umowę o pracę?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2006-07-22 15:37:45
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > 1. Jakie ma wykształcenie?
    srednie
    > 2. Czy w trakcie pracy uczył się? Jeżeli tak, to jakie okresy się
    > pokrywają?
    tego nie wiem :(
    > 3. Ile dokładnie przepracował w sumie na umowę o pracę?
    napewno wiem, ze kobieta ta ma conajmniej 10 letni staz pracy

    W kwestii pelnego etatu wymiar czasu pracy dla tej pani jest dla mnie jasny
    ale w tym przypadku jest to dla mnie czarna magia :(

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-07-22 16:21:45
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

  • 7. Data: 2006-07-22 18:07:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 22 Jul 2006 17:37:45 +0200, "candina"
    <candina[malpa]@o2.pl> zakodował:

    >W kwestii pelnego etatu wymiar czasu pracy dla tej pani jest dla mnie jasny
    >ale w tym przypadku jest to dla mnie czarna magia :(

    Przeliczasz na godziny. Jeżeli poprzednio miał np. 6 dni x 8 godzin a
    teraz dodatkowo 3 dni x 4 godziny to ma w sumie 60 godzin. Jeżeli
    udzielać będziesz urlopu gdy pracuje na pół etatu, to wychodzi to
    60/4=15 dni