PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana systemu czasu pracy

  • 1. Data: 2006-07-20 13:01:33
    Temat: zmiana systemu czasu pracy
    Od: k...@w...pl

    Witam
    Mam pytanie odnoście zmiany systemu czasu pracy dla pracowników,
    którzy mają podaną inforamcję, że pracują 8 godzin na dobę i 40
    godzin tygodniowo. Chcielibyśmy wprowadzić im rónowazny system czasu
    pracy, czyli wydłużyć czas pracy do 12 godzin w niektóych dniach i
    zrekompensowac to mniejszym wymiarem w pozostałych. Czy w takiej
    sytuacji konieczne jest wypowiadanie im warunków pracy? W jaki sposób
    można to załatwić formalnie i zgodnie z przepisami prawa pracy? W
    najbliższym czasie będziemy również wprowadzać zmiany w
    regulaminie pracy. Może przy tej okazji dałoby się to załatwić
    jednym zapisem, który określiłby stanowiska, na których obowiązuje
    taki system i nie trzebaby było dodatkowych porozumień. I mam jeszcze
    jedno pytanie. Moze odezwie się ktoś kto zajmuje się kadrami w
    jednostce, w której obowiązuja przepisy dotyczące pracowników
    samorządowych zatrudnianych na podstawie umów o pracę a nie
    mianowania?
    Liczę na jakąś odpowiedź

    Pozdrawiam wszystkich :)