-
1. Data: 2006-07-20 13:01:33
Temat: zmiana systemu czasu pracy
Od: k...@w...pl
Witam
Mam pytanie odnoście zmiany systemu czasu pracy dla pracowników,
którzy mają podaną inforamcję, że pracują 8 godzin na dobę i 40
godzin tygodniowo. Chcielibyśmy wprowadzić im rónowazny system czasu
pracy, czyli wydłużyć czas pracy do 12 godzin w niektóych dniach i
zrekompensowac to mniejszym wymiarem w pozostałych. Czy w takiej
sytuacji konieczne jest wypowiadanie im warunków pracy? W jaki sposób
można to załatwić formalnie i zgodnie z przepisami prawa pracy? W
najbliższym czasie będziemy również wprowadzać zmiany w
regulaminie pracy. Może przy tej okazji dałoby się to załatwić
jednym zapisem, który określiłby stanowiska, na których obowiązuje
taki system i nie trzebaby było dodatkowych porozumień. I mam jeszcze
jedno pytanie. Moze odezwie się ktoś kto zajmuje się kadrami w
jednostce, w której obowiązuja przepisy dotyczące pracowników
samorządowych zatrudnianych na podstawie umów o pracę a nie
mianowania?
Liczę na jakąś odpowiedź
Pozdrawiam wszystkich :)