PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w anglii na wakacje a renta po mamie

  • 1. Data: 2006-07-20 18:19:23
    Temat: praca w anglii na wakacje a renta po mamie
    Od: kacper Rzepecki <mr_pumba@poczta_kro.pka_fm>

    Witam,
    czy wyjezdzajac na wakacje do anglii moge pracowac legalnie tak aby nie
    stracic prawa do renty rodzinnej w Polsce? a jesli strace to tylko za
    okres pracy czy juz na zawsze?

  • 2. Data: 2006-07-20 22:20:10
    Temat: Re: praca w anglii na wakacje a renta po mamie
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Witam,
    > czy wyjezdzajac na wakacje do anglii moge pracowac legalnie tak aby nie
    > stracic prawa do renty rodzinnej w Polsce? a jesli strace to tylko za
    > okres pracy czy juz na zawsze?
    To pracuj nielegalnie. Myślisaz że jak tam znajdziesz pracę to od razu legalnie
    Cie będą chcieli zatrudnić. Tomek

  • 3. Data: 2006-07-20 22:34:52
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Użytkownik "kacper Rzepecki" <mr_pumba@poczta_kro.pka_fm> napisał w
    wiadomości news:e9ohk2$7si$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > czy wyjezdzajac na wakacje do anglii moge pracowac legalnie tak aby nie
    > stracic prawa do renty rodzinnej w Polsce? a jesli strace to tylko za
    > okres pracy czy juz na zawsze?

    gdybys np. podjal prace w polsce to stracisz rente tylko na okres kiedy
    bedziesz pracowal (czyli jesli z jakiegos powodu przerwalbys prace renta
    dalej Ci przysluguje). Ponadto jesli twoje wynagrodzenie nie prekraczaloby
    1600 brutto rente bys nadal dostawal. Nie wiem niestety jak to z praca w
    Anglii wyglada. Idz popytaj sie w ZUSie.

  • 4. Data: 2006-07-21 07:43:43
    Od: kacper Rzepecki <mr_pumba@poczta_kro.pka_fm>

    Moonwalker napisał(a):
> [...]
    > 1600 brutto rente bys nadal dostawal. Nie wiem niestety jak to z praca w
    > Anglii wyglada. Idz popytaj sie w ZUSie.

    A czy ta kwota 1600 brutto obowiazuje rowniez gdy dostaje alimenty?

  • 5. Data: 2006-07-21 14:54:30
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Użytkownik "kacper Rzepecki" <mr_pumba@poczta_kro.pka_fm> napisał w
    wiadomości news:e9q0kd$fl6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A czy ta kwota 1600 brutto obowiazuje rowniez gdy dostaje alimenty?

    tego to nie wiem. Ja mailem wlasnie taka sytuacje, ze dostawalem rente i
    pracowalem za te 1600 brutto, ale gdy ukonczylem 25 rok zycia to mi rente
    wzieli. Tak jak Ci radzilem, idz do zusu, tam Ci wszystko powiedza.
    Pozdrawiam.