PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    From: "WojtekS" <w...@R...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Date: Thu, 11 Sep 2003 22:38:07 +0200

    "gromax" <g...@g...pl> wrote in message
    news:bjqhag$ca8$1@inews.gazeta.pl...

    > jaką? spróbuj wynegocjować z którymkolwiek producentem baz danych
    gwarancję
    > niezawodności, załóżmy, na 100 tysięcy dołków (dolarów). Obawiam sie że
    > żaden producent poza Oraclem by tego nie zrobił, nawet Progress, IBM....

    No dobra - ale co ty mi tutaj zarzucasz?

    > Bo
    > sam znam takie kontrakty właśnie podpisane jako 100% bezawaryjność. Jak
    baza
    > padnie (nie system operacyjny) to Oracle płaci firmie odszkodowanie
    właśnie
    > takie, jak wynegocjowano pieniążki... oczywiście ma to swoją cenę w
    bieżącym
    > użytkowaniu (sporo kosztuje takie "ubezpieczenie").

    Problem z takimi kontraktami jest taki, ze jak cos sie dzieje to czesto
    zaczyna sie ping-pong w stylu "to baza", "nie, to system" , alez nie, to
    HW", itd. Kiedys bralem udzial w takiej interesujacej wymianie az na koncu
    baza zostala przeniosiona na cos innego bo szkoda bylo nerwow, pieniedzy i
    czasu (w innej moze kolejnosci)

    Wojtek