PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    From: "Misiek" <g...@s...nl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Date: Thu, 11 Sep 2003 17:05:58 +0200

    "babla" <n...@s...pl> wrote in message
    news:bjpg10$ca9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > rozszerzenie to samo, różnice ogromne

    > Różnica pomiędzy SQL Serverem a MySQL jest taka, jak pomiędzy ciężarowym
    > TIR'em, a skuterem.
    >
    > Faktem jest, że jeśli firma wymaga jednocześnie znajomości SQL Serwera i
    > MySQL, to oznacza że jest niepoważna i nie wie jakiej technologii powinna
    > używać i jakiego specjalisty poszukuje.

    I najlepiej jakby od razu zbankrutowała, bo taka ona jest be :-). A za brak
    wiedzy
    jakiej to technologi chcą oni używać, to jeszcze karę trzeba wlepić.

    > Na pierwszy rzut oka to to samo, ale dla specjalisty to kompletnie różne
    od
    > siebie systemy.

    He, he, he. A na moje oko wszystko co wychodzi z M$ to jedno i to samo. I
    jak
    ten 'specjalista' zna się na jednym Windoz a na drugim nie, to to jest g...o
    a nie specjalista. Ja tam bym z miłą checią dorzucił jakieś linuxy czy inne
    solarisy.

    > Konkluzja:
    > 1. Nasze firmy informatyczno-programistyczne najczęściej potrzebują ludzi
    na
    > stanowisko: "samodzielny programista" - stąd takie wymagania.
    > 2. Firmy potrzbują wysokowykwalifikowanych specjalistów z dużym
    > doświadczeniem, a nie studentów w których głowy wpompowano mnóstwo
    > niepotrzebnej wiedzy i dobre samopoczucie.
    > 3. Bezrobocie wcale nie omija programistów i informatyków.

    A moja taka:
    1. Firmy mają coś do zrobienia i potrzebują kogoś kto to umie.
    2. Nabór przprowadzają kadry które nie mają pojęcia jakie kwalifikacje
    są wymagane i co ten cały gryps oznacza.

    Pozdrowienia,

    Misiek