PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    From: "WojtekS" <w...@R...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Date: Thu, 11 Sep 2003 19:47:19 +0200

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    news:slrnbm16t8.3vt.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > Taka, że inwestują potężne pieniądze w swój produkt i nie mogą pozwolić na
    > to, żeby źle działał, bo te pieniądze stracą - jest konkurencja, klienci
    > zaczną używać innych systemów.
    >
    > Kiedy w MySQLu coś nie wyjdzie, to developerzy mówią 'sorry, ale wiecie
    jak
    > to z tym darmowym softem, po pracy go klepię, to czasem robię bugi...'.

    Chyba zapomniales, ze to jest system Microsoftu. Inwestuje wielkie
    pieniadze, owszem, systemy i produkty moga sie podobac albo nie -- ale nie
    opowiadajmy tutaj, ze "nie moga pozwolic na to, zeby zle dzialal". Nie
    wiem - miales kiedys stycznosc z powaznymi produktami MS zainstalowanymi w
    duzej firmie i ze wszytskimi stowarzyszonymi problemami?
    Bo ja tak. Na duza skale. I zapewniam cie, ze problemy sa.

    To nie znaczy oczywiscie, ze OpenSouce (tak ogolnie to nazwe) jest bez wad.
    Tam tez dziala to lepiej lub gorzej ale chociaz nikt nie udaje, ze jest to
    super cacy.

    No to po malu mamy NTG :)

    Wojtek