PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjazd slozbowy › Re: wyjazd slozbowy
    From: "kantor" <k...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyjazd slozbowy
    Date: Fri, 13 Oct 2006 11:03:47 +0200

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:egniud$98r$1@news.onet.pl...
    > A gdybyś był serwisantem i musiałbyś jechać w trybie nagłym na drugi
    > koniec
    > Polski czy Europy rozwiązać problem to też byś nic nie rozumiał? A gdybyś
    > był lekarzem i miał 24 godzinny dyżur, to też dziwiłbyś się takiej
    > sytuacji?

    Bdyby był - ale nie jest.
    Jego czas został zapewne wykupiony ryczautem 20*8 h/mc.
    Jak mniemam nikt nie wykupił czasu ponad te 8h/dziennie - wiec nikt nie
    może wymagać
    aby w tym czasie pracownik pracował na rzecz firmy (wyjatkiem są zgodne z KP
    nadgodziwny wynikające z sytuacji wyjątkowej).
    Reasumując - żaden szef nie może odemnie żądać bym czas od 16 do 21 spędzał
    w pociągu czy hotelu,
    bo to mój czas - a ja zwykle w tym czasie przykładowo dymam panny :-/ i nie
    mam zwyczaju zmieniać planów popołudniowych :)

    Dość często po pracy człowiek idzie do kolejnej pracy gdzie ma swoje
    obowiązki i terminy.
    O ile działalność ta nie jest wykonywana kosztem pierwszego pracodawcy (w
    czasie który wykupił, na jego sprzecie,
    dziełalność konkurencyjna) to nie może on niczego żądać. Sprawa jego nie
    dotyczy.

    Jeżeli chodzi o przypadłość kolegi - to jeżeli sytuacja jest tak poważna -
    sugerowałbym wziąć opiekę nad żoną (przynajmniej na czas planowanego
    niedogodnego wyjazdu).

    Wszystko. :)

    Praca to praca - a życie prywatne to życie prywatne.
    Sygeruje tego nie mieszać - i niepozwalać mieszać przełożonym.
    (Po pracy szef już nie jest szefem - a jedynie znajomym).

    Pozdrawiam
    kantor