PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjazd slozbowy › Re: Odp: Odp: wyjazd slozbowy
  • Data: 2006-10-13 10:53:23
    Temat: Re: Odp: Odp: wyjazd slozbowy
    Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news napisał(a):
    > Tłumaczylem mu że mam sprawy rodzinne i pracuje od 8-16 i naprawde nie moge
    > jechac. Na drugi dzien powiedział mi ze szkolenie będzie w tym i tym
    > terminie i mam jechac. Nic nie dały tłumaczenia że nie moge.

    Zapytam wprost - czy powiedziałeś mu o chorobie żony (hasło "sprawy
    rodzinne" jest baaaardzo ogólne i pewnie bardzo wielu szefów nie miałoby
    ochoty przyjmować takiej wymówki, szczególnie jeżeli szkolenie jest np
    wykupione jednorazowo dla większej ilości osób, dzięki czemu jest spora
    zniżka)?
    Pytanie drugie - czy jesteś w stanie określić czas, gdy żona będzie
    czuła się lepiej, a Ty będziesz mógł pojechać? A jeśli nie... Naprawdę
    nikt inny nie może z nią zostać te 2-3 dni?
    I ostatnie - w kolejnej pracy też mogą Cię wysyłać na szkolenia - za
    każdym razem będziesz zmieniał pracę w takiej sytuacji?

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka