PracaGrupypl.praca.dyskusje › witam, handlowiec w Warszawie

  • 1. Data: 2006-05-21 08:46:55
    Temat: witam, handlowiec w Warszawie
    Od: "kk" <k...@w...pl>

    hmm, dostałem oferte pracy w Warszawie.. jako handlowiec,

    mój rejon to zach Polska i PD,

    w wawie miałbym być raz w tygodniu...

    jakie zarobki?, ile zarabia handlowec w Warszawie?

  • 2. Data: 2006-05-21 09:09:10
    Temat: Re: witam, handlowiec w Warszawie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 May 2006 10:46:55 +0200, "kk" <k...@w...pl> wklepał(-a):

    >hmm, dostałem oferte pracy w Warszawie.. jako handlowiec,
    >
    >mój rejon to zach Polska i PD,
    >
    >w wawie miałbym być raz w tygodniu...
    >
    >jakie zarobki?, ile zarabia handlowec w Warszawie?

    Mówi się, że handlowiec powinien umieć się sam sprzedać. Ale takiego handlowca,
    co nawet nie potrafi wyartykułować branży, w której chce działać, to ja nie
    chciałbym zatrudniać.

  • 3. Data: 2006-05-21 20:02:25
    Od: "kk" <k...@w...pl>

    a kto się ciebie pyta ??

    albo odpowiadaj lbo lepiej nic nie pisz

  • 4. Data: 2006-05-21 20:03:14
    Od: "news" <n...@v...pl>

    naprawde te grupy sa pełne idiotow, o co sie czlowiek nie spyta to
    pretensje, naprawde
    czlowiek sie pyta to sławomirku sie nie odzywaj jak nie masz nic
    inteligetnego do powiedzienia, bo jestes chyba zbyt prosty zeby stac cie
    bylo na cos wiecej co? czlowiek sie pyta to podaj mu rpzedzial jesli znasz
    wogole takie słowo czlowieku o nie duzej inteligecji

  • 5. Data: 2006-05-21 20:35:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 May 2006 22:03:14 +0200, "news" <n...@v...pl> wklepał(-a):

    http://rtfm.killfile.pl/

> [...]
    >bylo na cos wiecej co? czlowiek sie pyta to podaj mu rpzedzial jesli znasz
    >wogole takie słowo czlowieku o nie duzej inteligecji

    No to masz przedział: 1000 - 10000. I co mu da taka informacja?

  • 6. Data: 2006-05-21 21:18:08
    Od: "news" <n...@v...pl>

    widzisz to normalnie grzecznie powiedz ze cos nie tka, od razu czuje tutja
    taka presje i nie grzeczne zachowanie na przyszlosc grzecznosciowa forma nie
    zaszkodzi i tyle
    pozdr

  • 7. Data: 2006-05-22 18:31:56
    Od: "kk" <k...@w...pl>

    Witam,
    Firma zajmuje sie sprzedażą drukarek SATO,

    tasmy firmy 3M

    kolektory danych...

    może być?