PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to juz czas na zmiane ?

  • 1. Data: 2006-05-20 10:43:58
    Temat: czy to juz czas na zmiane ?
    Od: r...@p...fm

    witam !:)
    pracuje jako informatyk(od wszystkiego) w sredniej wielkosci firmie (
    100 osob) zarabiam tam 800zl ;) + czasem jakas premia ale nie wiecej
    niz 30-40% raczej nie mam co liczyc a jeszcze tyle nie dostalem nigdy
    ;)
    to moja pierwsza praca i pracuje dokladnie pol roku, siedze za biurkiem
    + wyjazdy do naprawy kompow/sieci + 24h pod fonem

    nadgodziny nie istnieja ale czesto pracuje 8h+ 12h ;) czyli na 8 do
    pracy i 3-4 w nocy powrot, musze podejmowac decyzje itp..;)

    Moja skromna ;) osoba zainteresowala sie inna firma - praca bardziej w
    terenie i bardziej hm techniczna ale 8h + liczone nadgodziny i do reki
    1600

    w obu lapek + samochod ( w tej 2 firmie tylko gdy gdzies jade wiec nie
    w pelni sluzbowy wozek)

    I tu pytanie :) do was doswiadczonych ;) kisic sie w tej aktualnej
    firmie i czekaz az cos sie ruszy?:) bo zadan mam coraz wiecej presja,
    stresik - a premi jak nie bylo tak nie ma ;)
    czy zmieniac prace z biurkowej/wyjazdowej na montersko/wyjazdowa?

    ah pikanteri dodaje to ze ostanio uslyszalem ze dziewczyny ktore
    roznosza ulotki u nas maja wiecej na godzine niz ja...;) wtedy zaczolem
    sie zastanawiac ze cos nie tak...;)

    pozdrawiam :)

    --
    pcbsd user ;)

  • 2. Data: 2006-05-20 11:08:54
    Temat: Re: czy to juz czas na zmiane ?
    Od: "Ice" <b...@t...pl>

    Użytkownik <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > witam !:)
    >... zarabiam tam 800zl ;) + czasem jakas premia ale nie wiecej
    > niz 30-40% raczej nie mam co liczyc

    Na twoim miejscu to bym sie minuty nie zastanawiał.
    1)lepsza kasa
    2)praca w terenie jest moim zdaniem mniej stresująca - wykonujesz zadanie i
    tyle i nie ma szefa stojacego nad glowa caly czas
    3)po kilku miesiącach bedziesz mógł sobie kupic auto z różnicy w zarobkach
    powmiedzy jedna a druga firmą (może nie jakies super ale TWOJE własne)
    4)jak złożysz rezygnację to pierwsza firma się obudzi i złoży
    kontrpropozycje - na 90%

  • 3. Data: 2006-05-20 12:33:05
    Od: r...@p...fm

    fakt praca w terenie to stres mniejszy ;-) gorzej w zime ale jest kasa
    to mozna zmarznac troche ;)

    Kontrpropozycja - zlozy albo i nie :) dla nich siec i kompy sa wazne
    dzieki temu moga sprzedawac i miec kase. Siec lezy - firma nie
    pracuje, ale jakos nie ma porownania w "waznosci" z czlowiekiem
    obslugujacym ta siec ;-)

    Okres wypowiedzenia mam 2tyg ;) chyba chcieli sie zabezpieczyc na
    wypadek gdyby chcieli mnie szybko usunac a dzieki temu sam szybko sie
    moge usunac ;)

  • 4. Data: 2006-05-20 15:05:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    r...@p...fm <r...@p...fm> pisze:

> [...]
    > nadgodziny nie istnieja ale czesto pracuje 8h+ 12h ;) czyli na 8 do
    > pracy i 3-4 w nocy powrot, musze podejmowac decyzje itp.
    Chcesz powiedzieć, ze za 800 + jakiś niezdefiniowany, przypadkowy ochłap
    pracujesz 8 i wiecej godzin, a dodatkowo w każdej chwili możesz być
    niepokojony telefonicznie przez pracodawcę???
    Trudno w to uwierzyć, to jakiś kiepski żart.

    > czy zmieniac prace z biurkowej/wyjazdowej na montersko/wyjazdowa?
    Zmieniać, zmieniać, zmieniać!
    Co tu kombinować?

    Jotte

  • 5. Data: 2006-05-20 15:41:41
    Od: "Szymon" <s...@p...onet.pl>

    Tak to już czas. (-:
    Na gorszą napewno nie zmienisz.

    Szymon

  • 6. Data: 2006-05-20 16:39:35
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niepokojony telefonicznie przez pracodawcę???
    > Trudno w to uwierzyć, to jakiś kiepski żart.

    nie to nie zart... a myslisz czemu np. kierownicy z pewnych bankow w pewnych
    regionach masowo wyjezdzaja myc naczynia do GB? Przeciez gdyby zarabiali
    przynajmniej 2K na reke to by im sie nie oplacalo.

  • 7. Data: 2006-05-20 23:35:29
    Od: "Piotrpo" <p...@g...com>

    Daja ci 2x to co masz i jeszcze sie zastanawiasz?

  • 8. Data: 2006-05-21 15:14:28
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    r...@p...fm napisał(a):
> [...]
    >
    > nadgodziny nie istnieja ale czesto pracuje 8h+ 12h ;) czyli na 8 do
    > pracy i 3-4 w nocy powrot, musze podejmowac decyzje itp..;)

    mozesz zdradzic z jakiej czesci polski jestes?

    --
    Pozdrawiam Marek
    GG: 4086323

  • 9. Data: 2006-05-21 15:34:16
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

> [...]
    > to moja pierwsza praca i pracuje dokladnie pol roku, siedze za biurkiem
    > + wyjazdy do naprawy kompow/sieci + 24h pod fonem

    Mogę z doświadczenia powiedzieć, że nic się nie ruszy
    i możesz spokojni opuścić tą firmę, tak jak oni by zrobili
    gdybyś im nie pasował. Mam porównanie, bo u nas
    w firmie jest podobnie. Wymagania horrendalne, ale
    pensja stoi w miejscu. Dlatego już tam nie pracuję :)

  • 10. Data: 2006-05-21 16:18:29
    Od: studentos <s...@T...pl>

    20-05-2006, na pl.praca.dyskusje, r...@p...fm napisał(a):

    > czy zmieniac prace z biurkowej/wyjazdowej na montersko/wyjazdowa?

    Zamieniłbym na Twoim miejscu. Ostatnio podjąłem podobną decyzję (zmiana
    pracy) i jak na razie jestem wręcz szczęśliwy :)
    studentos