PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma Crowley Data Poland

  • 1. Data: 2006-05-20 20:23:01
    Temat: firma Crowley Data Poland
    Od: "Kilu79" <...@...f>

    czesc grupowicze,

    Zna ktos z was blizej firme Crowley Data Poland, pracowal lub nadal dla niej
    pracuje i moze
    podzielic sie info o warunkach pracy, atmosferze, placach, mozliwosciach
    rozwoju itp

    chodzi mi o stanowiska techniczne (nie handlowiec)

    za wszelkie uwagi wielkie thanks,

    pozdrawiam!
    Kilu

  • 2. Data: 2006-05-22 07:25:08
    Temat: Re: firma Crowley Data Poland
    Od: Tomasz Sokólski <a...@N...pl>

    Kilu79 napisał(a):
> [...]
    > rozwoju itp
    > chodzi mi o stanowiska techniczne (nie handlowiec)

    Organizują rekrutację na dwa stanowiska np. młodszy specjalista/starszy
    specjalista, a potem się okazuje, że to jedno stanowisko, a rekrutujący
    chciał sprawdzić czym różnią się kwalifikacje poszczególnych osób. Na
    rozmowie pytania oprócz doświadczenia o sytuację na rynku telekom.
    Zadają dużo pytań o możliwości inwestycji Crowley w poszczególnych
    regionach.
    Jeżeli po rozmowie okaże się, że jednak odpadłeś nie informują.
    Przez portale pracy szukają głównie osób z doświadczeniem. Między
    pracownikami chodzą oferty dla tzw. "świerzaków" - po studiach bez
    doświadczenia.

  • 3. Data: 2006-05-22 08:04:02
    Od: "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl>

    Użytkownik "Kilu79" <...@...f> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozwoju itp
    >
    > chodzi mi o stanowiska techniczne (nie handlowiec)

    dzial techniczny w CDP ma sie dobrze:-))
    Atmosfera bardzo dobra zarobki z tego co wiem tez.
    pozdrawiam
    exit