PracaGrupypl.praca.dyskusjewas, polakow jest za duzo :))) › Re: was, polakow jest za duzo :)))
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: was, polakow jest za duzo :)))
    Date: Thu, 7 Nov 2002 17:56:45 +0100

    nie ma pracy fakt, sam wiem jak to jest, albo mamia tym że masz za wysokie
    lub za niskie kwalifikacje, jeśli w ogóle sie załapiesz na rozmowę ....

    jeśli praca jest dla informatyków to tylko dla programistów, a gdzie jest
    dla adminów, serwisantów, help-desku ?

    > odzewu.
    > praca

    też deklarowałem chęć przeprowadzki i co gówno, zero odzewu !

    > raczej
    > Uslugi oferowane przez *TO* panstwo sa zwykle zatrwazajaco niskiej
    > jakosc, nie robil bym sobie plonnych nadziei.

    UP to teraz tylko wydaje zasiłki, nie ma nic do zaoferowania a sami sie
    trzęsą aby posad nie stracić !

    > miec na
    > A mnie zabrania tego religia i przyznam, jestem z tego dumny. :)))

    dobre podejście, tak trzymać !

    > Praca intelektualna tez jest ciezka i wymaga zdecydowanie wiecej
    > ciezkiego i dlugiego przygotowywania, na ktore "fizole" nie mialy czasu
    > ani ochoty -no bo szanse wszyscy mielismy rowne!

    tylko ze my z wyższym dzis nie mamy pracy a fizoli potrzebuja, bo głową nie
    kręcą, w bambuko pracodawca ich robi i pracę onie prędzej dostaną niż my !

    > pracowac...
    > A ja nie.
    > Moze za dobrze pamietam *ich* latorosle z podstawowki...

    tez mam do nich szacunek, ale wkurw... to że nie tracili czasu na naukę i
    dizś mają na przeżycie a Ty łaziłeś powiedzmy na studia, rodzina cie
    utrzymywała po to abyś stał sie po 20 latach nauki bezrobotnym !

    > Dziwne, kto i gdzie ci da posade nie zgodna z twoimi kwalifikacjami?
    > Swiety mikolaj?

    gorzej jak się zaczyna wciąż od posad gówn... i sie ląduje w końcu na
    bezrobociu !

    > Nikt normalny z tamtad nie wraca.
    > (chyba ze wyjezdza tam na zasadach proponowanych przez Ciebie)
    > W dzisiejszych czasach motywacja do wyjazdu za granice nie jest juz tak
    > silnie zdominowana przez kwestie finansowe. Polske sie opuszcza z tych
    > samych przyczyn dla ktorych wyjezdza sie z Koziej Wulki do miasta
    > Warszawa. Chodzi o perspektywy, poziom zycia (nie koniecznie jego aspekt
    > materialny) mozliwosci rozwoju i tysiac innych cech ktore roznia poziom
    > zycia w panstwach "rozwijajacych sie" do "rozwinietych".

    nie tyle o perspektywy co o przyszłość aby w Markocie nie wylądować, bo dzis
    tam są nawet już doktorzy ...

    W 7 punktach zgodziłem siez przedmówcą a z 2 sie nie zgadzam.
    Macie jakieś inne sugestie do tego co napisaliśmy ?

    Pozdrawiam
    Wrangler