PracaGrupypl.praca.dyskusjewas, polakow jest za duzo :))) › Re: was, polakow jest za duzo :)))
  • Data: 2002-11-11 20:22:13
    Temat: Re: was, polakow jest za duzo :)))
    Od: Dorothy <d...@g...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Rybinka wrote:

    > Co do szan to Dorotko siedŸ w uk czygdzie tam jesteœ i szoruj gary.

    pudlo. Jestem doradca podatkowym. Licencjonowanym, heh
    gary zostawiam tobie, jak mamusia przestanie dawac ci na jedzenie
    tylko napierw sie naucz, bo to trudna sztuka, te tluste plamy...

    > Jak ktoœ chce byae fizolem, to nim b?dzie.
    > Moja kole?anka (inna) utrzymuje sama siebie od 16 roku ?ycia. Posz?a do
    > zawodówki, bo musia?a jednoczeœnie pracowaae. Potem posz?a do liceum
    > wieczorowego, a teraz studiuje zaocznie, ca?y czas sama si? utrzymuj?c i
    > mieszkaj?c z dala od pijackiej rodziny. I nikt jej tego nie kaza?, a wr?cz
    > rodzina jej to utrudnia?a, wi?c jak widaae, gdy ktoœ chce byae fizolem to
    > b?dzie nim, choaeby studia, ksi??ki, akademiki itp. by?y za darmo dla
    > wszystkich. A jak ktoœ nie chce, to nie b?dzie tylko pracuj?c zacznie si?
> [...]

    Ja nie mowilam tu o checiach tylko predyspozycjach umyslowych. Jakies
    trudnosci z rozumieniem tekstu? Nie wiesz co to jest IQ?
    Jak sie ma niskie IQ to chocby przyszlo tysiac atletow to nie da rady
    skonczyc matematyki na ujocie. A jak masz inne zdanie to pogadaj z
    psychologiem.
    Czule opowiesci o dzielnej kolezance sa troche OT.

    > Co do predyspozycji umys?owych to pan Sawyer, znany wyk?adziciel matematyki
    > rzek?, ?e s? tylko kiepscy nauczyciele, a nie uczniowie.

    Naprawde?
    To jest watek wyrwany z kontekstu. A poza tym skoro tak, to znaczy to ,
    ze w zasadzie wszyscy jestesmy geniuszami, tylko musimy sie troche
    postarac. A to juz bzdura.

    pozdrawiam

    Dorothy Ingram