PracaGrupypl.praca.dyskusjewas, polakow jest za duzo :))) › Re: was, polakow jest za duzo :)))
  • Data: 2002-11-08 21:10:37
    Temat: Re: was, polakow jest za duzo :)))
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz rację, też mam sytuację podobną do Twojej - i myślę, że czasy
    > wszechstronnie uzdolnionych osób w rozległej dziedzinie jaką są
    zastosowania
    > informatyki wkrótce nadejdą i mają dużą przyszłość.
    > W niektórych przypadkach nieciekawie za to mogą mieć tzw. "specjaliści".
    > Znają tylko swoją działkę, a co się stanie gdy moda na dany produkt
    > przeminie, ktoś wymyśli coś innego - im będzie znacznie gorzej się
    > przekwalifikować i przystosować do nowych warunków.

    Oby tak bylo jak piszesz, bo na razie nie widzę sytuacji na rynku w której
    ktoś chciałby mieć człowieka wszechstronnego, znajacego sie na elektornice,
    informatyce i zarządzaniu. Jeśli już chcą wszechstronnych to z własnym
    samochodem, 3 językami obcymi i już założoną własna działalnością. A to
    chyba nie tędy droga !!! Jeśli kraj w tym kierunku zmierza to nie ma się co
    dziwić, że czyścimi klamki "różnym pracodawcom" !

    Pozdrawiam
    Wrangler