PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop (było wiele razy, ale...)

  • 1. Data: 2003-04-15 12:26:59
    Temat: urlop (było wiele razy, ale...)
    Od: Marek D <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Z Google wynika że temat b. często wracajacy.
    Mam:
    Studia magisterskie 5lat, rok pracy na zlecenie, 6 m-cy pracy na umowę
    (pełny etat) ile urlopu mi sie należy?
    Prawdopodobnie 10 a za następne 6 m-cy następne 10 ale może się mylę?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-04-15 15:46:36
    Temat: Re: urlop (było wiele razy, ale...)
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marek D" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (pełny etat) ile urlopu mi sie należy?
    > Prawdopodobnie 10 a za następne 6 m-cy następne 10 ale może się mylę?

    Zlecenia nie liczy się do stażu pracy mającego wpływ na wymiar urlopu, więc
    sobie policz i wyjdzie to co masz w pytaniu.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-04-15 15:51:36
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 15 Apr 2003 14:26:59 +0200, Marek D
    <d...@p...onet.pl> zakodował:

    >Prawdopodobnie 10 a za następne 6 m-cy następne 10 ale może się mylę?

    Nawet dzisiaj był cytowany odpowiedni przepis.
    Jeżeli studia skończone (praca obroniona) i praca nie pracowałeś w
    czasie studiów, lecz dopiero potem to po 6 miesiacach pracy należy się
    10 dni a po następnych 6 miesiącach kolejne 10. Oczywiście liczy się
    tylko praca na podstawie umowy o pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775