PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista Delphi

  • 1. Data: 2003-04-15 12:00:30
    Temat: programista Delphi
    Od: s...@p...onet.pl

    Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać na początek na stanowisku
    programisty Delphi, po studiach kierunkowych, z niewielkim doświadczeniem
    zawodowym, ale ściśle "trafionym" w stosunku do wymagań na dane stanowisko
    (jeśli chodzi o branżę/zastosowania). Firma informatyczna - działalność
    związana z rynkiem usług finansowych, Wrocław.

    pozdro
    Tomek

  • 2. Data: 2003-04-15 12:09:37
    Temat: Re: programista Delphi
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    > Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać na początek na stanowisku
    > programisty Delphi, po studiach kierunkowych, z niewielkim doświadczeniem
    > zawodowym, ale ściśle "trafionym" w stosunku do wymagań na dane stanowisko
    Mój kolega dostał 1500 netto na rękę na dzień dobry był bez studiów. Ale
    znam takich co robili to samo za 500.