PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
  • Data: 2006-05-26 10:49:09
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

    morfez napisał(a):
    > Czesc
    >
    > Mam takie pytanie. Jezeli mozecie to chcialbym abyscie mi doradzili
    > w pewnej sprawie zwiazenej z praca. Otóz chce zostac, no powiedzmy
    > dobrym administratorem linuxa czy windowsa, to obojetne.

    Ojj mylisz sie - to wcale nie jest takie obojetne.

    > Jak zdobyc doswiadczenie aby mój czas który przeznacze na szkole nie
    > marnowal sie. Chcialbym wykonywac w przyszlosci audyt
    > zabezpieczen.

    Wiec musisz przejsc na pewno odpowiednia sciezke M$ - te z Security w
    nazwie ;)
    http://www.edusoft.css.pl/edusoft/esnowy/egzaminy/sc
    iezki/Microsoft/Microsoft_wykaz.htm
    co do linuxa to jest sciezka Novella na ich dystrybucje - odnosnie
    innych nie wiem - ale sa za to sciezki na Unix i te bym polecal.

    > Jak zdobyc doswiadczenie nie majac skonczonych studiów ale majac
    > checi?

    Ciezka praca, zarwane noce, ograniczneie zycia towarzyskiego - ogolnie
    zrob liste tego co sprawaia Tobie przyjemnosc - jak przestaniesz to
    robic i posiwecisz ten czas na nauke Win i Linxa to za jakis czas (nie
    podejmuje sie wyrokowac ile) osiagniesz taki poziom ze bedziesz mogl
    aplikowac na wybrane stanowisko.
    No i praktyka w roznych firmach. Za rozne pieniadze i w roznych warunkach.

    pzdr
    robbi