PracaGrupypl.praca.dyskusjetotalna kontrola? › Re: totalna kontrola?
  • Data: 2003-10-16 21:35:50
    Temat: Re: totalna kontrola?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Je. napisał:

    > Dałem tylko _hipotetyczny_ przykład. Nie mówię, że tak było w
    > zreczywistości, chciałem dać obraz. Nie używam też firmowego maila do
    > prywatnej korespondencji, jak również w ogóle nie posługuję się w pracy
    > prywatnym kontem.

    No to ten hipotetyczny przykład był błędny dla mojego zrozumienia.

    > Tylko 5 minut (2 piętra do pokonania). Szkoda, że nie mogę podać bardziej
    > namacalnego przykładu bez wchodzenia w specyfikę firmy.
    > A Ty zaraz sugerujesz plotki, a potem wręcz łamanie regulaminu pracy.

    J.w. - skoro twierdzisz, że zestawienia zawierało dokładne godziny
    logowania a nie innych czynności, to raczej wątpię, żebyś pamiętał te
    godziny z taką dokładnością - stąd podejrzenie o rozwlekanie momentu
    podjęcia pracy. Jeżeli moje domniemania były nieprawidłowe, to sorry. A,
    że tak z buta - dzisiaj nie karmię zbolałych pracowników słodkimi
    słowami. ;)

    No dobra - powiedzmy, że jestem politycznie poprawny i napiszę - tak ,
    pracodawca ma mozliwość nagrywania WSZYSTKICH rozmów telefonicznych
    wychodzących i wchodzących, ma możliwość pełnego śledzenia co i kto robi
    na kompach, ma możliwość [w ograniczonym zakresie związanym z
    szyfrowaniem] przeglądania e-maili i sprawdzania całego ruchu na
    zewnątrz sieci i w sieci - zmienia Ci to coś?
    Dokładnie nic - jesteś niewinny, to się nie boisz, masz coś na sumieniu,
    to się boisz - i koniec. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)