PracaGrupypl.praca.dyskusjetotalna kontrola? › Re: totalna kontrola?
  • Data: 2003-10-16 21:56:07
    Temat: Re: totalna kontrola?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7815.00001c3a.3f8e3109@newsgate.onet.pl...

    > o, a kolega nadal nieprzejednany w ochronie praw człowieka (i pracownika)

    To ty jests nieprzejednany. Ja jakisz czas temu zastanawialem sie jak dobro
    pt. wypracowywanie przychodow z ktorych placi sie pracownikowi pensje ma sie
    do dobra pt. w imie obrony praw konstutucyjnych zgadzamy sie nie zmiejszanie
    przychodow z ktorych wyplacaja ci pensje.

    > no, no, morda w kubeł i cicho siedź, jak nie bedziesz gadał to Cię nikt
    nie
    > podsłucha, czyż nieprawdaż ?

    Dokladnie. Jezlei mam do zalatwienia sprawe o ktorej nikt nie powinien sie
    dowiedziec to wychodze na balkon i wykonuje telefon z prywatnej komorki.
    Jezeli mam korespondencje, ktora moze byc niemile widziana w pracy to mam
    konto ktore odbieram w domu.

    W praktyce jest tak, ze z powodu wyszczekanych malolatow machajacych
    przepisami po dupie dostaja ludzie uczciwi.

    Ja stoje na stanowisku, ze zajmowanie sie sprawami prywatnymi w czasie pracy
    jest przywilejem pracownika. Ty stoisz na stanowisku, ze jest to jego
    prawem.

    Nie wydaje mi sie, ze mozemy sie przekonac do zmiany swoich stanowisk.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!