PracaGrupypl.praca.dyskusjetotalna kontrola? › Re: totalna kontrola?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: totalna kontrola?
    Date: Thu, 16 Oct 2003 22:00:41 +0200

    "" <w...@p...onet.pl> napisał:

    > po prostu w pracy Twoje prawa zostają zawieszone. Przestęujesz progi świątyni
    > jaśnie pana pracodawcy i wchodzisz w zupełnie inny świat - może z tobą robić
    > co zechece - podsłuchiwać, naruszać tajemnicę komunikowania się, podglądać jak
    > sikasz, inwigilować, kazać mówić "dzień dobry" na baczność i co tam sobie
    > wymyśli. Ty masz pracować a nie o głupotach mysleć. Ja tu rządzę. Taka
    > niewidzialna linia za którą możemy sobie z Tobą zrobić co chcemy.

    A przepraszam - w jaki etyczny sposób pracodawca ma się przekonać, że
    osoba gadająca przez pół dnia przez telefon, robi to ze swoimi
    znajomymi? Nie jestem za permanentnym podglądem, choć niby osoba bez
    winy nie powinna niczego się bać, ale to jest etyczna szara strefa -
    złodziej okrada pracodawcę i udaje niewiniątko.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)