PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
    From: "macko42" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: to moze byc prawda
    Date: Fri, 14 Oct 2005 09:11:01 +0000 (UTC)

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Nie wiem - może ja żyłem w innej Polsce, ale jakoś nie widziałem tych
    > wielkich systemów, które firmy ponoć tak gremialnie kupowały.
    > Nie widziałem także tych dziesiątek ogłoszeń dla wykwalifikowanych
    > specjalistów... Co więcej - nie widziałem ich prawie wcale (w mojej branży).
    > Jeśli już coś się zdarzało, to raczej jako perełka albo śmiech na sali.
    > Typu tona odpowiedzialności za różne rzeczy/systemy, a płaca na poziomie
    > 3000 brutto.
    > Wystarczy otworzyć pierwszy lepszy portal w UK i tam chociaż ogłoszeń
    > jest dużo. Można wśród nich wybrać coś ciekawego.

    mowisz, ze w UK jest duzo lepiej? ofert jest faktycznie wiecej i sa ciekawe,
    ale finansowo to raczej tak sobie wyglada. Moze dla absolwenta, ktory jest
    przyzwyczajony do studenckiego zycia jest to ok, ale dla kogos kto ma rodzine
    to juz niekoniecznie. Wyglada na to, ze za niezla tamtejsza pensje mialbym
    problem utrzymac rodzine, z czym nie mam problemu w PL.