PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada) › Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Data: 2006-03-11 08:50:50
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Troll" <t...@n...org> napisa? w wiadomoœci
    news:dutt92$6jk$1@wulkan.npnet.org...
    > dziendobry
    > zlorzylem papiery do telekomunikacji polskiej na pracownika oblugujacego
    > telefonik mianowice pomoc neostrady
    > czyli dzwoni klient i mowi niedziala mi neostrada a ja mam mu
    > telefonicznie pomoc zeby dzialala
    > w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    > moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?

    dobrze robisz ze sie witasz z ludzmi ale przydaloby sie jeszcze uzywac znakow
    przestankowych jak nie wiesz co to jest to poszukaj zeszytow z podstawowki bo
    mozesz miec problem z praca jest to tez wiedza ogolna takich testow nie
    widzialem wiec moze ktos inny cos powie ciekawego ale mam nadzieje ze ci
    pomoglem naprowadzic na dobry trop jak byc lepszym

    --
    vertret