PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada) › Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Data: 2006-03-12 20:17:35
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: Troll <t...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    oglnie stwierdzam ze jestescie ludzmi prostymi (charakter cos w rodzaju
    "zenka z pod sklepu") szukacie sobie tylko tematu zeby sie wywyzszyc w
    grupie na to mi wyglada
    moje pytanie (prosbe o pomoc napisalem calkiem ladnie i grzeczie z
    zachowanie pewnych zwrotow grzecznosciowych) uzyskalem tylko nagane
    jak bede chcial zeby ktos mi wytknol moje wady to zwroce sie z prosba do
    osoby na ktorej mi zalerzy ktora mnie zna a nie jakichs obcych
    nieznaczacych nic dla mnie
    pomoc nic mi niemusicie wasz wybor wasza sprawa
    ja sie o to spytalem dlatego bo jestem troche zestresowany (wiedze jakas
    posiadam ale uspokoil by mnie fakt poznania mniej wiecej rodzaju testu)
    niema co sie czepiac moje pisowni w pracy bo przez telefon sie raczej
    niepisze
    niekorzystam ze znakow przystankowych i polskich literek poniewaz mi sie
    tak szybciej pisze i sadze ze skladnie mam w miare wporzadku
    wszystko wychodzi zrozumiale
    do kazdej rzeczy mozna sie przyczepic jak sie ma nadmiar czasu i jest
    sie wscipskim (i wy wychodzicie jaknajbardziej na takich)
    moje kilka linijek (tych chamskich) to chwilka braku kontroli nad emocjami
    nieograniczalem sie bo niewidzialem powodu dla ktorego mial bym to zrobic
    jesli chodzi o mnie jako pracownika to juz jakis czas pracowalem na
    stanowiskach w ktorych praca to kontakt z ludzmi i w tym niezawiodlem

    podsumowujac to co napisalem powyzej

    chcialem abyscie (ktos) wsparli mnie w jakis sposob na duchu cytuja
    jedno lub dwa pytania z testu zebym sie nim nieprzejmowal
    uzyskalem wiele odpowiedzi zadna niepokrywala sie z tematem
    niewidzie sensu dalszej rozmowy z wami tutaj (zakladam ze wy dojdziecie
    do podobnego wnisku) ale itak sie znajdzie jakis uzytkownik ktory bedzie
    chcial mi napisac jak brzydko pisze jaki to ja niedobry niewychowany
    jestem jaki to ja mam brzydki rodzaj formulowania zdan czemu ja taki
    leniwy jestem itd.
    piszcie sobie dowoli jak wam to sprawia przyjemnosc
    ja sie zawiodlem na was
    prosilem o pomoc a wy sie na mnie wyrzylisci

    pozdrawiam
    tomasz zboch