PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada) › Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Data: 2006-03-11 21:59:53
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: Troll <t...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    no wiec tak
    jestescie jebnieci ludzie dzieki za to ze mi niepomogliscie
    nieinteresuje mnie interpunkcja niezamierzam pisac ksiazek i w sumie
    nieinteresuje mnie co sobie myslici o mnie bo was nieznam
    jest moja sprawa jak sie wypowiadam publicznie jesli wam cos
    nieodpowiada w mojej wypowiedzi to wasz problem ja stylu pisania
    niezamierzam zmieniac
    p.s.
    czekam na bardziej powazne odpowiedz NA TEMAT

    pozdrawiam
    zboch tomasz