PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada) › Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Data: 2006-03-12 12:05:29
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 Mar 2006 12:09:30 +0100, Troll napisał(a):

    > no to fajnie kazdy zrozumial co napisalem nikt nieodpowiedzial na temat
    > niezwykle pomocni jestescie na tej grupie naprawde
    > wielkie dzieki

    zacytuję tu najpierw cały twój pierwszy post:

    Ja bym ci podpowiedział tak - twoja wiedza ogólna na temat interpunkcji
    oraz kultury (sądząc po twoich wypowiedziach typu "jestescie jebnieci
    ludzie" czy "nieinteresuje mnie co sobie myslici o mnie") jest żadna,
    ortografia tylko trochę lepiej - te trzy kwestie musisz poprawić, jeżeli
    chcesz pracować w obsłudze klienta (wbrew pozorom raport napisany w stylu
    "dzownil klient ale mnie nieinteresuje jego problemy" dyskwalifikuje
    ciebie, a nie dzwoniącego). No chyba, że jesteś fanem tych mniej
    rozgarniętych konsultantów Blue Line i chcesz na nowo wyznaczyć nowe, dolne
    standardy obsługi klienta TP :-P
    Poza tym wydaje mi się, że PROSZĄC o pomoc należałoby zachować się
    grzecznie, bo to ty prosisz, a my możemy (ale wcale nie musimy) pomóc. Bo
    pomoc tobie to nie jest żaden przywilej ani łaska z twojej strony.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Dżdżownica jest spiczasta, bo gdyby była prostokątna to by
    się bardzo męczyła przy wchodzeniu w ziemię.