PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada) › Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Data: 2006-03-12 11:12:26
    Temat: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fotech" napisał:

    > Wiekszosc z nas wie, jaka ta Neostrada jest, ale nawet tam do pomocy
    > technicznej takich "pracowników" nie przyjmuja, nie obawiaj sie :)

    I tu się chyba mylisz, bo przyjmuja, dlatego nie można się dogadać czasami.
    Miałem przeprawy z takimi na różnych infoliniach. Przyjmijmy, że pracowałem
    przez lata w technicznym tp i wierz mi, że zawodowiec to nie to co ktoś z
    ulicy wykuty na blachę, co to nie ma pojęcia co z czego wynika i jak
    powstaje usługa. Tego im nie mówią a człowiek siedzi przed terminalem i
    czyta pytania z kompa krok po kroku;) Wątpię czy powiedzą mu jaką szerokość
    ma pasmo w łączu telefonicznym i takie inne podstawy a na teście może takie
    pytanie być. Prawo Ohma też wypada znać i nie ważne że siedzi przy kompie,
    bo to są właśnie podstawy.
    Oprócz orientacji w temacie liczy się cierpliwość dla klienta i nie
    wyobrażam sobie żeby na koniec taki Troll powiedział komuś kto potrzebyje
    pomocy, że tamten jest "jebnięty" i nie będzie z nim więcej rozmawiał.
    No cóż, Troll jak to troll...
    Też nie łapię tego o co pyta Troll, bo o nic właściwie nie zapytał, poza
    podaniem kilku informacji, że złożył, do czego i będzie miał test w
    poniedziałek. Skoro poprawnie nie zadał pytania, to i nie otrzymał żadnej
    konkretnej odpowiedzi

    P.