PracaGrupypl.praca.dyskusje › test na sekretarkę

  • 1. Data: 2004-09-21 13:24:46
    Temat: test na sekretarkę
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    Czy ktos może mi powiedzieć na czym polega test z umiejętności
    sekretarskich?

    pozdr

    cherokee

  • 2. Data: 2004-09-21 14:10:30
    Temat: Re: test na sekretarkę
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-21, cherokee <c...@a...able.pl> wrote:
    > Czy ktos może mi powiedzieć na czym polega test z umiejętności
    > sekretarskich?
    Będę strzelał:
    RATATATATATATA!
    - maszyna do pisania
    - komputer (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta, etc)
    - fax
    - obsługa ekspresu do kawy
    - obsługa telefonu
    - stenografia

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://blabluga.hell.pl/ksionszki/ - uaktualniane: 2004.09.16

  • 3. Data: 2004-09-21 14:45:18
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

    > Czy ktos może mi powiedzieć na czym polega test z umiejętności
    > sekretarskich?

    Mogą poprosić o napisanie listu. Na komputerze. Spytają, gdzie ma byc
    nagłówek i po której stronie znajduje się podpis ważniejszej ze stron.
    Sprawdzą jak szybko piszesz.
    Mogą spytać o to, co znaczy rsvp na zaproszeniu, bo jeśli takie szef
    otrzyma, to trzeba będzie wiedzieć, co z tym zrobić.
    Jeśli sekretarka ma znać angielski, to część rozmowy będzie w tym języku.
    Mogą poprosić o przetłumaczenie i wklepanie listu.

    --
    KingAM

    "Nic nie dzieje się bez nas.
    Nawet sny śnią się z naszym udzialem"
    *danuta*stenka*odwiedź*mnie*we*śnie

  • 4. Data: 2004-09-21 14:48:45
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    Kinga 'Słowotok' Macyszyn wrote:

    > Mogą poprosić o napisanie listu. Na komputerze. Spytają, gdzie ma byc
    > nagłówek i po której stronie znajduje się podpis ważniejszej ze stron.
    > Sprawdzą jak szybko piszesz.
    (...)

    Ok, dzieki bardzo:)

    pozdr

    cherokee

  • 5. Data: 2004-09-21 15:02:36
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cherokee" <c...@a...able.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos może mi powiedzieć na czym polega test z umiejętności
    > sekretarskich?

    W zaprzyjaźnionej firmie trzem kandydatkom, które przeszły sito sprawdzania
    podstawowych kompetencji, zrobili "test w warunkach bojowych"- posadzili
    każdą na 3 godziny za biurkiem, a kilku pracowników udawało trudnych
    petentów, poza tym robiono różne numery w stylu odcinania faksu, kiedy miała
    coś wysłać etc.
    I na pewno nie był to test niestresujący, ale różnice w kompetencji wyszły
    momentalnie - jedna np., jak dostała ten "bardzo ważny faks, musi dotrzeć w
    ciągu pół godziny" i stwierdziła, że sprzęt nie działa, po prostu go
    odłożyła na półeczkę i zapomniała ;-)

    Sigurd

  • 6. Data: 2004-09-21 16:10:01
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-21, Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:
    > petentów, poza tym robiono różne numery w stylu odcinania faksu, kiedy miała
    > coś wysłać etc.

    śfinie

    pozdr
    Kender

    --
    "Come on, Doc. Give a good blow."
    Kaylee in "Out Of Gas" Episode, Firefly

  • 7. Data: 2004-09-21 16:33:19
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

    > śfinie

    Nie, na etacie śfini to oni są, jak trzeba stworzyć Lożę Szyderców. Wtedy
    byli na etacie Animatorów Obiektywnych Trudności Zewnętrznych.

    Sigurd

  • 8. Data: 2004-09-21 16:34:12
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "martin" <m...@s...gda.pl> napisał w wiadomości

    > z ciekawosci - po ktorej?

    Po przedostatniej. Czyli na ostatniej.

    Sigurd NMSP

  • 9. Data: 2004-09-21 16:37:41
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    > Mogą poprosić o napisanie listu. Na komputerze. Spytają, gdzie ma byc
    > nagłówek i po której stronie znajduje się podpis ważniejszej ze stron.

> [...]

    "Biedny, maly, zakompleksiony chlopczyk w okularkach, lekko juz moze
    łysiejący"

  • 10. Data: 2004-09-21 16:40:34
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    Użytkownik Tomasz Brzeziński napisał: