PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy o prace.

  • 1. Data: 2004-09-21 11:09:33
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace.
    Od: Jarosław Karbowski <m...@s...ds14.agh.edu.pl>

    Witam,

    Rozwiązuję umowę o pracę (umowa na 2 miesiące) z tygodniowym okresem
    wypowiedzenia, bo zarząd nie zgodził się na porozumienie stron. Czy
    grożą mi jakieś prawne konsekwencje jeżeli złamię okres wypowiedzenia i
    przestanę przychodzić do pracy.

    Z góry dziękuję z wszelką pomoc.

    --
    Jaroslaw Karbowski mailto:m...@e...icslab.agh.edu.pl
    ----------

  • 2. Data: 2004-09-21 12:38:02
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy o prace.
    Od: emati <e...@w...pl.no.spam>

    Użytkownik Jarosław Karbowski napisał:

> [...]
    > wypowiedzenia, bo zarząd nie zgodził się na porozumienie stron. Czy
    > grożą mi jakieś prawne konsekwencje jeżeli złamię okres wypowiedzenia i

    zrobia ci wpis w świadectwo paragraf bodajrze 51 lub 52 (nie pamiętam)i
    jest to porzucenie pracy.
    i z takim świadectwem ciężko o nową (no chyba że nie pokażesz...)
    a prawnie nic nie grozi poza tym trefnym świuadectwem...
    pzdr. -emati

  • 3. Data: 2004-09-21 13:11:29
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-21, Jarosław Karbowski <m...@s...ds14.agh.edu.pl> wrote:
> [...]
    > wypowiedzenia, bo zarząd nie zgodził się na porozumienie stron. Czy
    > grożą mi jakieś prawne konsekwencje jeżeli złamię okres wypowiedzenia i
    Idź na zwolnienie. Pogoda paskudnieje, łatwo się przeziębić.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://blabluga.hell.pl/ksionszki/ - uaktualniane: 2004.09.16

  • 4. Data: 2004-09-22 09:01:44
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Hi!

    Jarosław Karbowski napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Rozwiązuję umowę o pracę (umowa na 2 miesiące) z tygodniowym okresem
    > wypowiedzenia, bo zarząd nie zgodził się na porozumienie stron. Czy

    Ale przecież takiej umowy w ogóle nie można wypowiedzieć....

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 5. Data: 2004-09-22 09:05:22
    Temat: Odp: Re: Rozwiazanie umowy o prace.
    Od: "szfagropol" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    > Ale przecież takiej umowy w ogóle nie można wypowiedzieć....
    >
    > 3m się.

    ROTFL:):):):)

    ---
    Wyslano z systemu GANS: http://www.iomsys.com

  • 6. Data: 2004-09-22 09:58:56
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski wrote:

    > Ale przecież takiej umowy w ogóle nie można wypowiedzieć....

    Dlaczego?
    Widziałeś treść tej umowy?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 7. Data: 2004-09-22 10:50:56
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Artur Czeczko napisał(a):

    > Dlaczego?
    > Widziałeś treść tej umowy?

    Art. 32. § 1. Każda ze stron może rozwiązać za wypowiedzeniem umowę o
    pracę zawartą na:

    1) okres próbny,

    2) skreślony,

    3) czas nie określony.

    § 2. Rozwiązanie umowy o pracę następuje z upływem okresu wypowiedzenia.

    Art. 33. Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6
    miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego
    rozwiązania tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Widzisz możliwość wypowiedzenia umowy zawartej na 2 miesiące?
    No... Chyba, że to była umowa na okres próbny, ale o tym założyciel
    wątku nie wspominał.

    3mcie się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 8. Data: 2004-09-23 05:14:01
    Temat: Re: Odp: Re: Rozwiazanie umowy o prace.
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    szfagropol napisał(a):

    > ROTFL:):):):)

    A możesz mi powiedzieć skąd to tarzanie po podłodze? Chętnie też się z
    siebie pośmieję...

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski