PracaGrupypl.praca.dyskusje › wynagrodzenia w Wawie

  • 1. Data: 2004-09-21 10:24:19
    Temat: wynagrodzenia w Wawie
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    Witam,

    na ile wg Was moze liczyc osobka plci zenskiej (nie ja ;) lat 23, z
    licencjatem wyzszej szkoly zawodowej w bylym miescie wojewodzkim, z roczna
    praktyka w biurze rachunkowym i 2-3 letnim "wolontariatem" w firmie
    rodzinnej (doradztwo gospodarcze, przy czym ten wolontariat bardziej na
    potrzeby CV niz faktyczny). Znajomosc jez. obcych: angielski podstawy,
    niemiecki- podstawy (z tym ze ang. lepiej), prawko jazdy, obsluga kompa.
    Dziewczyna po za tym ladna, przebojowa, i bez kompleksow. W czym rzecz: na
    dzien dobry zyczy sobie 2500 pensji, wlasnie wynikla w gronie znajomych
    dyskusja czy to za duzo czy w sam raz. Warunkow warszawskich nie znam,
    mozecie sie wypowiedziec?

    pozdr
    Asiek

  • 2. Data: 2004-09-21 10:50:29
    Temat: Re: wynagrodzenia w Wawie
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com>

    > W czym rzecz: na
    > dzien dobry zyczy sobie 2500 pensji, wlasnie wynikla w gronie znajomych
    > dyskusja czy to za duzo czy w sam raz. Warunkow warszawskich nie znam,
    > mozecie sie wypowiedziec?

    Brutto chyba a i to za duzo. Chyba, ze skorzysta ze swojej urody aby
    pracowac "z przyjemnoscia". Ksiegowy z 6 letnia praktyka zarabia 2100.
    Specjalista od kredytow z 8 letnia - 2500. Inzynier z roczna 1500. Jesli
    panna chce na dzien dobry 2500 netto, to niech lepiej wyjedzie za granice.

  • 3. Data: 2004-09-21 12:06:31
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    Użytkownik "zx" <x...@v...pl> napisał w wiadomości
    > To oczywiście zależy od szczęścia.
    > Realnie nie ma szans - połowa tej kwoty jest w zasięgu ręki.
    > Ale tak jak napisałem wyżej to zależy przede wszystkim od szczęscia -
    takie mamy czasy - niestety....

    Dzieki za odpowiedzi ;)

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2004-09-21 12:08:20
    Od: "zx" <x...@v...pl>

  • 5. Data: 2004-09-21 12:40:19
    Od: emati <e...@w...pl.no.spam>

    Użytkownik Asia Witek napisał:

> [...]
    > dzien dobry zyczy sobie 2500 pensji, wlasnie wynikla w gronie znajomych
    > dyskusja czy to za duzo czy w sam raz. Warunkow warszawskich nie znam,

    heh, zalezy jakie sa stawki w danej firmie, znam firme co sekretarka
    zarabia 6000 brutto, ale generalnie 1500 brutto to max na mój gust.

  • 6. Data: 2004-09-21 15:31:43
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com> napisał w
    wiadomości news:VHT3d.299626$vG5.22841@news.chello.at...

> [...]
    > panna chce na dzien dobry 2500 netto, to niech lepiej wyjedzie za granice.

    Wynagrodzenie w W-wie
    > To nie czasy są przyczyną, ale system nowokapitalizmu - czyli spadek po
    komunie,okrągły stół i rządy od 15 lat
    gdzie obywatel niezależnie czy młody,czy starszy czy bez szkoły czy
    wykształcony to jest niewolnikiem we własnym kraju
    a Parlament, poszczególne związki oraz kolejne rządy to olewają. Przy
    dzisiejszych cenach i podatkach minimum powinno
    wynosić 1.500 zł. a pensja w takim przypadku ok 3.000 - 3.500 zł.

    Stefan

  • 7. Data: 2004-09-21 15:34:42
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-21, Asia Witek <asiek@_USUNTO_bcx.pl> wrote:
> [...]
    [...]
    > Dziewczyna po za tym ladna, przebojowa, i bez kompleksow.
    To może być kluczowe...
    > W czym rzecz: na
    > dzien dobry zyczy sobie 2500 pensji, wlasnie wynikla w gronie znajomych
    > dyskusja czy to za duzo czy w sam raz. Warunkow warszawskich nie znam,
    > mozecie sie wypowiedziec?

    Spore wymagania, jak na de facto start. Chyba że ma znajomych :-) którzy
    ją polecają...

    pozdr,
    Kender

    --
    "Come on, Doc. Give a good blow."
    Kaylee in "Out Of Gas" Episode, Firefly

  • 8. Data: 2004-09-22 08:40:22
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Asia Witek napisał(a):

    > tym ladna, przebojowa, i bez kompleksow. W czym rzecz: na dzien
    > dobry zyczy sobie 2500 pensji, wlasnie wynikla w gronie znajomych
    > dyskusja czy to za duzo czy w sam raz. Warunkow warszawskich nie

    niezle wymagania ;-) warunkow warszawskich tez nie znam ale na slasku
    za takie "atuty" przewaznie mozna dostac 1500 zl brutto max. oczywiscie
    co firma to obyczaj, ale zazwyczaj nikt nie placi sporo za takie zwykle
    umiejetnosci.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 9. Data: 2004-09-22 09:59:45
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com>

    > Dla porównania, w Angli początkujący bookkeeper ( pod to stanowisko
    "łapie"
    > się ta pani) dostaje ok. 1200 funtów miesięcznie, moze za to śmiało się
    > utrzymać, pracować i żyć jak mu sie podoba :- )

    Aha. I co z tego? Tu Polska

    > A te 1500 czy brutto czy
    > netto to po prostu śmiech na sali. To są zarobki w baaaardzo biednym
    kraju.

    Polska JEST biednym krajem

    > Aby utzrymać się za takie pieniądze, trzeba wstąpić do komuny albo sekty,
    > wspólnie wynając dom albo mieszkanie, wspolnie to, wspólnie tamto....

    Kazdy to wie

    > I wiem
    > ze wiekszość sie łudzi , ze przecież popracuje kilka lat zdobędzie
    > doświadczenie, stanie się fachowcem i zaczną mu płacic jak człowiekowi
    > mieszkającemu w Europie

    Kazdy sie ludzi, ze Polska jako kraj sie zmieni.

  • 10. Data: 2004-09-22 10:27:22
    Od: "jaPITole" <h...@t...pl>

    Dla porównania, w Angli początkujący bookkeeper ( pod to stanowisko "łapie"
    się ta pani) dostaje ok. 1200 funtów miesięcznie, moze za to śmiało się
    utrzymać, pracować i żyć jak mu sie podoba :- ) A te 1500 czy brutto czy
    netto to po prostu śmiech na sali. To są zarobki w baaaardzo biednym kraju.
    Aby utzrymać się za takie pieniądze, trzeba wstąpić do komuny albo sekty,
    wspólnie wynając dom albo mieszkanie, wspolnie to, wspólnie tamto....I wiem
    ze wiekszość sie łudzi , ze przecież popracuje kilka lat zdobędzie
    doświadczenie, stanie się fachowcem i zaczną mu płacic jak człowiekowi
    mieszkającemu w Europie Buahahahahahahahahha niedoczekanie !!!!