PracaGrupypl.praca.dyskusjetermin wyznaczony przez PUP › Re: termin wyznaczony przez PUP
  • Data: 2004-12-01 22:02:38
    Temat: Re: termin wyznaczony przez PUP
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

    >ale jak znam mój PUP nagle zrobi się
    > z tego wielki problem i zapewne powiedzą że gdzieś dorabiam na czarno i
    > dlatego nie mogę się stawić albo strzelą tekst że wypłaty zasiłku są tylko
    > tego dnia. Myślałem nawet o napisaniu pisma i dostarczeniu go przed
    > terminem, w którym informuję o planowanej rozmowie kwalifikacyjnej tam i
    > siam:) co o tym sądzicie?
    > Pozdrawiam

    idz wczesniej i przygotuj pismo moze cos pomoze! ja juz juz dawno
    zrezygnowalem z uslug tej "instytucji" moim zdaniem zupelnie niepotrzebnej!
    nie pomagaja znalesc pracy, czasami wrecz przeszkadzaja (terminy)!
    BIUROKRACJA! tego sie nie da przeskoczyc! zreszta panie tam pracujace nie sa
    zbyt uczynne i skore do pracy! swoja prace traktuja jak zlo konieczne!
    pozdrawiam