PracaGrupypl.praca.dyskusjetermin wyznaczony przez PUP › Re: termin wyznaczony przez PUP
  • Data: 2004-12-06 08:08:02
    Temat: Re: termin wyznaczony przez PUP
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:copq7o$6kt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: xet [Fri, 3 Dec 2004 11:08:53 +0100]:

    > E, dlaczego? Mieszkam w ZG, startowalam do firmy szczecinskiej,
    > zadzwonil rekrutujacy i zaproponowal mi termin na drugi dzien.
    > Wyjasnilam normalnie ze co prawda jest to wykonalne ale bede na
    > rozmowie raczej nieprzytomna po nocce jazdy i nie bylo problemu,
    > umowilismy sie na poniedzialek (rozmowa miala miejsce w srode).

    Jakby ktos zapraszajac mnie na rozmowe kwalifikacyjna nie spytal, czy
    zaproponowany termin mi odpowiada, to bym sie z miejsca pozegnala.

    Wydaje mi sie, ze xet ma nabozne podejscie do rozmowy kwalifikacyjnej,
    pracodawcow i procesu rekrutacji. Z takim podejsciem mozna wpasc jak sliwka
    w kompot - takich ludzi przyjmuja z otwartymi ramionami tam, gdzie chca
    wyludzac nadgodziny i pozwalac sobie na niezbyt dobre traktowanie, bo tam
    potrzebuja wlasnie uleglych i zachwyconych faktem bycia przyjetym
    delikwentow. W normalnych firmach ludzie nie rozmawiajacy po partnersku
    odpadaja, a HRowcy sie potem zala na uczucie silnego zniesmaczenia po ilus
    kontaktach z ludzmi tylko dlatego nie padajacymi im do stop, ze dzisiejszy
    obyczaj na to zdecydowanie nie pozwala w sluzbowych kontaktach :)

    I.