PracaGrupypl.praca.dyskusjetermin wyznaczony przez PUP › Re: termin wyznaczony przez PUP
  • Data: 2004-12-02 08:36:20
    Temat: Re: termin wyznaczony przez PUP
    Od: "Omen" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xet" <x...@i...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
    news:colf04$uon$1@shodan.interia.pl...
    > ja juz juz dawno
    > zrezygnowalem z uslug tej "instytucji" moim zdaniem zupelnie
    >niepotrzebnej!

    mam identyczne zdanie ne ten temat i statystyka wykazuje że będąc 3 raz
    bezrobotnym już 2 razy sam znalazłem sobie pracę i pewnie i tym razem PUP
    mnie nie zaskoczy:)

    > zreszta panie tam pracujace nie sa
    > zbyt uczynne i skore do pracy! swoja prace traktuja jak zlo konieczne!
    to też fakt w ogóle zauważyłem że liczą sie tylko rzeczy załatwione przez te
    panie. Raz nawet pokłóciłem się z jedną panią bo PUP przedstawił mi ofertę
    pracy i byłem nawet na rozmowie ale znalazłem sobie inną. Nie szło tego
    pogodzić bo terminy wyznaczyli mi takie same no i doszło do kłótni i
    wartościowania czy lepiej sprzedawać grabie czy kiełbasę. Dla studenciny co
    płacił 1900zł za semestr było ważniejsze kto lepiej płaci no ale tego pani w
    PUP już zrozumieć nie potrafiła.

    Omen

    &&&Mobilis in Mobili&&&