PracaGrupypl.praca.dyskusje › "project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"

  • 11. Data: 2004-09-24 17:47:31
    Temat: Re: Re: teoretycznie tak, ale w praktyce chyba nie do konca......
    Od: "M.Tankard" <tanakard@g_zeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 19:00:33 +0200, Aleksander Galicki napisał(a):

    > O, może mnie ktoś wreszcie poinformuje - co to za sektor?

    Jeżeli ten ktoś to ja, to obracam sie w kręgach IT/Telco.

    --
    MT

  • 12. Data: 2004-09-24 20:20:16
    Temat: Re: "project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"
    Od: "Tomasz Nedzi" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nedzi" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem certyfikowanym w PRINCE2(Foundation i Practitioner) kierownikiem
    > projektu z 6-cio letnim doswiadczeniem (w tym jedna z najwiekszych firm IT
    > na swiecie i jedna z najwiekszych telekomunikacyjnych w Polsce) szukam
    pracy
    > na zasadzie freelance tzn. na zasadzie faktury, umowy o dzielo, lub
    > zlecenia. Moge robic tez szkolenia i doradzac we wdrozeniu metodyki.
    >
    > Ciekawy jestem czy ktos tak pracuje? Jezeli tak to jak szukaliscie
> [...]
    W szczegolnosci interesuje mnie sektor MSP. Ciekawy jestem jak tam można
    sprzedać swoje usługi? Bo, ze PM w korporacjach działa to w zasadzie
    wiadomo....
    Najbardziej ze wszystkiego interesuje mnie kwestia prowadzenia kilku
    projektów dla róznych klientów w tym samym czasie. Spotkaliscie sie z czyms
    takim?
    pozdr
    Tomek Nedzi
    www.skills.pl

  • 13. Data: 2004-09-24 23:32:24
    Od: "fot" <n...@w...pl>

    > PS. PRINCE2 jest mało popularny. Zdobądź tytuł PMP, a zlecenia same Cię
    > znajdą...

    z ciekawosci - co to jest PMP i wspomniany w drugim poscie PMI?

  • 14. Data: 2004-09-25 11:52:02
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Tomasz Nedzi <t...@s...pl> wrote:

    > przepraszam "amfore"

    Przeprosiny przyjęte. Bądź jednak uprzejmy zauważyć, że nie neguję
    Twojej wiedzy / doświadczenia. Atak personalny z powodu jednego
    niewinnego pytania nie świadczy najlepiej o Twojej pewności siebie.

    > podobnie jak kwestie akredytacji APMG (ladne slowo, swiadczy prawie o
    > znajomosci tematu), jako warunek konieczny prowadzenia szkolen
    > ciekawy jestem ktora firma w Polsce ma taka akredytacje (uwaga! nie mowie o
    > afiliacji ze SPOCE), a ile firm prowadzi szkolenia z tej metodyki, i ilu
    > jest Approved Trainerów?

    Nie napisałam, że to warunek konieczny. ZTCW w Polsce akredytowane
    szkolenia prowadzi jedna firma i sławetnego Approved Trainera zapewne
    oboje mieliśmy przyjemność poznać.

    Osobiście nie mam nic przeciwko temu, by firmy prowadziły szkolenia
    z PRINCE2 w oparciu o własne materiały i zgodnie z autorskim
    programem. Znajdą się chętni na takie usługi, podobnie jak znaleźli
    się nabywcy produktów firmy Mike czy Abibas. Oby tylko decyzja o
    wyborze takiej a nie innej firmy szkoleniowej była dokonywana
    świadomie.

    > [...] mam cos na ten temat do
    > powiedzienia po 4 latach pracy w IBM Polska... [...]
    > [...] pisze
    > jako PRINCE2 Foundation i Practitioner i uzytkownik PMBOK przez 4 lata....

    Przyszedłeś tutaj dyskutować czy się wymądrzać, podpierając się
    posiadanymi kwalifikacjami? Skoro masz problem ze zdobyciem
    zleceń, to najwyraźniej nie robią na firmach wrażenia. Skoro
    ktoś tutaj z Tobą polemizuje, to oznacza, że nie masz
    certyfikatu z nieomylności. Pokory trochę...

    amf.

    PS. Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że pierwszy post wcale nie
    był zachętą do dyskusji, tylko reklamą...

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 15. Data: 2004-09-25 11:59:50
    Od: amfora <a...@i...pl>

    fot <n...@w...pl> wrote:

    > z ciekawosci - co to jest PMP i wspomniany w drugim poscie PMI?

    Polecam http://www.pmi.org.pl/ .

    amf.

  • 16. Data: 2004-09-25 12:26:04
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

> [...]
    >programem. Znajdą się chętni na takie usługi, podobnie jak znaleźli
    >się nabywcy produktów firmy Mike czy Abibas.

    na marginesie:
    Zastanawiam sie, czy poboznego stosunku na skrotow, certyfikatow i tytulow
    nauczono was na uczelni, czy to tylko taka srodowiskowa konwencja "fachowej"
    rozmowy?

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 17. Data: 2004-09-25 12:30:57
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >Jeżeli ten ktoś to ja, to obracam sie w kręgach IT/Telco.

    IT to szerokie pojecie. Nie wydaje mi sie, ze pm-freelancerzy w IT to norma,
    dlatego pytalem sie raczej o sektor wewnatrz IT.
    Tam gdzie ja "siedze" - produkty sredniej wielkosci (>30 osobolat) - nawet
    grafikow-freelancerow sie nie zatrudnia.

  • 18. Data: 2004-09-25 13:55:22
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > na marginesie:
    > Zastanawiam sie, czy poboznego stosunku na skrotow, certyfikatow i tytulow
    > nauczono was na uczelni, czy to tylko taka srodowiskowa konwencja
    > "fachowej" rozmowy?

    heh, po co mówić rozwlekle o czymś co można ująć np. w trzech literkach?
    na początku jak zaznajamiałem się z rynkiem IT (ładny skrót, jak IBM albo
    PWC, NT, C, HUB i wiele innych, i każdy od razu wie o co chodzi, tak jak np
    w trochę odmiennym środowisku np. skróty spółek giełdowych typu CPL) to
    było to dla mnie bardzo skomplikowane. Ale nauczyłem się i wiem, że jest to
    potrzebne.
    z kolei certyfikaty dają potwierdzenie teoretycznej znajomości danego
    zagadnienia, tytuł daje obraz gruntownej (często naukowej) teoretycznej
    znajomości zagadnienia
    po prostu stosujesz magiczne słowo-wytrych i juz wiadomo o czym mówisz.

  • 19. Data: 2004-09-25 15:41:45
    Od: "M.Tankard" <tanakard@g_zeta.pl>

    OK,ale rozmawialiśmy o bardzo elitarnej grupie pracobiorców.
    I niestety, ale zazwyczaj kupuje się freelancerów.
    Chcesz wiedziedzć dlaczego ?

  • 20. Data: 2004-09-25 16:28:18
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Aleksander Galicki <n...@n...com> wrote:

    > O, może mnie ktoś wreszcie poinformuje - co to za sektor?

    Sam w którymś poście wskazałeś taki obszar - wdrożenia
    systemów klasy ERP.

    amf.