PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okresowa zmiana stanowiska pracy.

  • 1. Data: 2004-09-22 10:02:30
    Temat: Okresowa zmiana stanowiska pracy.
    Od: " Stefanek" <s...@g...pl>

    Czy pracodawca moze oddelegowac na okreslony czas (1-5 dni) pracownika do
    wykonywania innych czynosci niz te okreslone w umowie o prace ?

  • 2. Data: 2004-09-22 10:20:01
    Temat: Re: Okresowa zmiana stanowiska pracy.
    Od: emati <e...@w...pl.no.spam>

    Użytkownik Stefanek napisał:
    > Czy pracodawca moze oddelegowac na okreslony czas (1-5 dni) pracownika do
    > wykonywania innych czynosci niz te okreslone w umowie o prace ?

    może

  • 3. Data: 2004-09-23 00:45:01
    Temat: Odp: Okresowa zmiana stanowiska pracy.
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    chyba żartujesz
    nie może

    Użytkownik emati <e...@w...pl.no.spam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cirjqe$3du$...@n...news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2004-09-23 08:04:08
    Temat: Re: Odp: Okresowa zmiana stanowiska pracy.
    Od: emati <e...@w...pl.no.spam>

    Użytkownik laptopkoparskey napisał:

    > chyba żartujesz
    > nie może

    a to niby czemu nie?
    podaj podstawę prawną jak możesz.

  • 5. Data: 2004-09-23 11:15:59
    Temat: Odp: Odp: Okresowa zmiana stanowiska pracy.
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    nie podam
    w umowie masz określony zakres czynności
    po co to?

    Użytkownik emati <e...@w...pl.no.spam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ciu07l$sh0$...@n...news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2004-09-23 11:34:04
    Temat: Re: Odp: Odp: Okresowa zmiana stanowiska pracy.
    Od: emati <e...@w...pl.no.spam>

    Użytkownik laptopkoparskey napisał:
    > nie podam
    > w umowie masz określony zakres czynności
    > po co to?

    bo widzisz wszsytko spoko co mówisz, tyle że spotykam się na codzień z
    zakresami obowiązków w których na końcu jest dopisane: "pkt XY:
    Wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownictwo"
    i to sie w tym zawiera na 100% no przynajmniej nasz radca prawny tak mówi.

  • 7. Data: 2004-09-23 11:42:46
    Od: emati <e...@w...pl.no.spam>

    Użytkownik laptopkoparskey napisał:

    > nie podam
    > w umowie masz określony zakres czynności
> [...]
    a zresztą co będe tłumaczył, zobacz tu:
    http://www.dig.wroc.pl/pl/81/185.html

  • 8. Data: 2004-09-23 21:28:20
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "emati" <e...@w...pl.no.spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownictwo"
    > i to sie w tym zawiera na 100% no przynajmniej nasz radca prawny tak

    Czy to oznacza, że jak ci kierownictwo każe o 4 rano śnieg z placu
    odgarniać, to będzie to zgodne z umową (stanowisko pracy na tej umowie:
    pracownik administracyjno-biurowy)?

  • 9. Data: 2004-09-24 04:53:54
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-23, Misiu <l...@s...pl> wrote:
    > Czy to oznacza, że jak ci kierownictwo każe o 4 rano śnieg z placu
    > odgarniać, to będzie to zgodne z umową (stanowisko pracy na tej umowie:
    > pracownik administracyjno-biurowy)?

    A jakie na umowie stanowisko ma gospodarz domu? :-) nie jest to
    pracownik administracyjny? :-)

    --
    Kender, złośliwieć
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 10. Data: 2004-09-24 15:17:09
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

    > A jakie na umowie stanowisko ma gospodarz domu?

    Pracownik administracyjno-biurowy?:) Strzelam, bo sam nie wiem...:))))))))

    :-) nie jest to
    > pracownik administracyjny? :-)

    Cała ta administracja to ciecie:))))