PracaGrupypl.praca.dyskusje › szybkie pytanie o CV

  • 1. Data: 2003-10-28 12:02:59
    Temat: szybkie pytanie o CV
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    w sumie nigdy nie pracowalem na podstawie umowy o prace, zawsze byla to
    umowa o dzielo, czasami umowa zlecenie (takie czasy teraz).

    jak to poprawnie zapisac w swoim CV? czy musze zaznaczac, ze byly to
    umowy zlecenie? w sumie chyba lepiej to zaznaczyc bo np. w jednej
    firmie robie na umowe o dzielo od 1,5 roku. gdy w cv napisze od 2002-
    nadal to jeszcze ktos pomysli, ze tam nadal pracuje i moze byc mna
    mniej zainteresowany (byla o tym dyskusja na grupie kilka tygodni
    temu).

    pozdrawiam

    --
    nrm

  • 2. Data: 2003-10-28 12:06:45
    Temat: Re: szybkie pytanie o CV
    Od: "maicke" <m...@i...pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości
    > w sumie nigdy nie pracowalem na podstawie umowy o prace, zawsze byla to
    > umowa o dzielo, czasami umowa zlecenie (takie czasy teraz).
    >
    > jak to poprawnie zapisac w swoim CV?
    //ciach//

    Ja w swoim CV nie umieszczam informacji jaki był mój stosunek pracy.
    Na rozmowie mówię jak to wyglądało i wygląda.

    >pozdrawiam
    ja również

    maicke

  • 3. Data: 2003-10-28 12:56:45
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > jak to poprawnie zapisac w swoim CV? czy musze zaznaczac, ze byly to
    > umowy zlecenie? w sumie chyba lepiej to zaznaczyc bo np. w jednej

    Napisz, ze wspolpracujesz z tymi firmami.

    Aga

  • 4. Data: 2003-10-28 13:23:26
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    maicke napisał(a):

    > Ja w swoim CV nie umieszczam informacji jaki był mój stosunek
    > pracy. Na rozmowie mówię jak to wyglądało i wygląda.

    Dzieki. To jeszcze jedno szybkie pytanie:

    Co to jest skrocone CV? Czasami w ogloszeniach widac prosbe o skrocone
    CV; nie znalazlem w serwisach o pracy wyjasnienia na czym polega
    skrocone CV. Co mam w nim skrocic?

  • 5. Data: 2003-10-28 18:33:48
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Co to jest skrocone CV? Czasami w ogloszeniach widac prosbe o skrocone
    > CV; nie znalazlem w serwisach o pracy wyjasnienia na czym polega
    > skrocone CV. Co mam w nim skrocic?

    ja to rozumiem w ten sposób:
    normalny życiorys - wypunktowane osiągnięcia (od narodzin po dzień
    dzisiejszy) z krótkim opisem, np:
    10.1999 - 01.2003 <jakaś firma> <jakieś stanowisko>
    <udział w projektach>
    <osiągnięcia>

    a w skróconym piszesz tylko data i gdzie (a w nagłówku sekcji masz napisane
    że dotyczy szkoły, pracy itp)

    ja dodaję też w normalnym życiorysie w skrócie co już osiągnąłem i co chcę
    osiągnąć w przyszłości
    dla przykładu - www.gromax.prv.pl zakładka "o mnie"

    pozdrawiam
    gromax