PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i list motywacyjny "poleconym" ?

  • 1. Data: 2003-10-28 11:23:53
    Temat: CV i list motywacyjny "poleconym" ?
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Jak w temacie czy wysyłacie lub wysyłaliście swoje CVi list mot... listem
    poleconym?
    pozdr
    tomekn

  • 2. Data: 2003-10-28 11:45:24
    Temat: Re: CV i list motywacyjny "poleconym" ?
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "tomekn" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie czy wysyłacie lub wysyłaliście swoje CVi list mot... listem
    > poleconym?

    Nigdy nie wysyłałam i nie uważam, żeby to było konieczne.

    m.

  • 3. Data: 2003-10-28 12:16:51
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Jak w temacie czy wysyłacie lub wysyłaliście swoje CVi list mot... listem
    > poleconym?
    > pozdr
    > tomekn

    Polecony trzeba zdaje sie podpisac przy odbiorze?
    Jesli tak, to ine wydaje mi sie, zeby HR-y byly zachwycone, zwlaszcza jak
    takich przychodzi setki na ogloszenie.
    Wg mnie to proszenie sie o klopoty.
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2003-10-28 13:01:37
    Od: "Cassandra" <k...@r...pl>

    > Jak w temacie czy wysyłacie lub wysyłaliście swoje CVi list mot... listem
    > poleconym?

    Jesli nie masz ochoty lub mozliwosci zaniesc aplikacji osobiscie, wyslij
    normalnym listem (ew. priorytetowym - choc to chyba niewielka roznica), a za
    kilka dni (moze to byc zaraz po ostatecznym terminie nadsylania zgloszen)
    zadzwon do odpowiedniego dzialu i po prostu spytaj czy dotarly Twoje
    dokumenty.

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 5. Data: 2003-10-28 13:45:15
    Od: "Killoff" <k...@n...wp.pl>

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > >
    > Polecony trzeba zdaje sie podpisac przy odbiorze?
    > Jesli tak, to ine wydaje mi sie, zeby HR-y byly zachwycone, zwlaszcza jak

    hehe :-)
    a Ty sądzisz, że w firmie listonosz oddaje list bezpośrednio do działu HR ? :-)

    krótko - nie ma różnicy w jakim liście się wyśle - list taki i tak ląduje BEZ
    pośrednictwa listonosza w dziale HR.

    No chyba że ktoś stara się o posadę zastępcy sekretarki, to wówczas rzeczywiście
    'bezpośredni przełożony' może być poirytowany składaniem podpisu... ;-)

    Kiloff

  • 6. Data: 2003-10-28 14:32:32
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Killoff" <k...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    <cut>
    > hehe :-)
    > a Ty sądzisz, że w firmie listonosz oddaje list bezpośrednio do działu HR
    ? :-)

    <cut>
    A cholera wie :) - ktos to tak czy siak musi podpisac, i ten ktos moze nie
    byc tym zachwycony, i list moze sie zgubic, zniszczyc, dojsc do HR po czasie
    lub z brzydka adnotacja lub....
    Tak czy siak nie slalbym poleconym.
    pozdr
    /p

  • 7. Data: 2003-10-28 19:54:04
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Cassandra" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilka dni (moze to byc zaraz po ostatecznym terminie nadsylania zgloszen)
    > zadzwon do odpowiedniego dzialu i po prostu spytaj czy dotarly Twoje

    Czyli w "dobrym tonie" jest zanieść je osobiście ?
    Pytam bo mam zaledwie 15 km ;-)
    pozdr
    tomekn

  • 8. Data: 2003-10-30 10:06:25
    Od: "Cassandra" <k...@r...pl>

    > Czyli w "dobrym tonie" jest zanieść je osobiście ?
    > Pytam bo mam zaledwie 15 km ;-)

    Wybacz, ze tak pozno, ale.. lepiej pozno niz wcale :)
    Jak najbardziej w "dobrym tonie" wypada zaniesc je osobiscie. Dzieki temu
    mozesz spokojnie obejrzec sobie siedzibe firmy i czegos wiecej sie o niej
    dowiedziec.. Takie dzialanie jest nie wskazane tylko w szczegolnych
    przypadkach np. gdy w ogloszeniu wyraznie zaznaczaja, iz oferty maja byc
    kierowane wylacznie via e-mail lub tradycyjna poczte. Jednak i w takiej
    sytuacji proponuje podjechac do firmy, ale nie po to, by przekazac swoje
    dokumenty (lepiej zastosowac sie wtedy do instrukcji w ofercie) lecz by
    sprawdzic czy takowaz firma w ogole istnieje ;)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 9. Data: 2003-11-01 20:58:16
    Od: "tomekn" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > dokumenty (lepiej zastosowac sie wtedy do instrukcji w ofercie) lecz by
    > sprawdzic czy takowaz firma w ogole istnieje ;)

    Dzięki
    pozdr
    tomekn