PracaGrupypl.praca.dyskusje › Baner

  • 1. Data: 2003-10-27 22:43:16
    Temat: Baner
    Od: "Jagoda" <j...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie, ile mozna zaproponować za wykonanie standardowego banera
    reklamowego na stronę internetową?

    Pozdro,
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-10-28 09:09:08
    Temat: Re: Baner
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Jagoda" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie, ile mozna zaproponować za wykonanie standardowego banera
    > reklamowego na stronę internetową?

    od 0 do wowolnie wybranej kwoty w dowolnej walucie

    nie napisałaś jaki to baner w jakiej technologii, dla kogo, z jakiej okazji
    [uzupełnienie serwisu, stała obsługa reklamowa itp] oraz czy to fucha,
    normalne zlecenie czy umowa o dzieło.

    a jak wiadomo .. we wtrorki szklana kula nie działa z powodu że nieczynne ;)

  • 3. Data: 2003-10-28 09:32:31
    Temat: praca w Giganet/net7
    Od: "PanSowa" <p...@p...fm>

    Witam,

    Czy ktos z grupowiczow [szczegolnie grafikow komp., webmasterow]
    mial jakakolwiek stycznosc z wroclawska firma Giganet,
    [ http://www.giga.net.pl ]
    lub warszawska firma net7 ?
    [ http://www.net7.pl ]

    Bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek opinie, moga byc takze
    na priva: p...@p...fm

    Pozdrawiam
    PanSowa

  • 4. Data: 2003-10-28 09:41:28
    Temat: Re: praca w Giganet/net7
    Od: "rappid" <g...@g...pl>

    > [ http://www.net7.pl ]

    sadzac po stronie chyba przydalby im sie jakis webmajster/webdizajner ;)

    pozdr, rappid

  • 5. Data: 2003-10-28 09:57:43
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl>

    Użytkownik "PanSowa" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktos z grupowiczow [szczegolnie grafikow komp., webmasterow]
    > mial jakakolwiek stycznosc z wroclawska firma Giganet,
    > [ http://www.giga.net.pl ]

    tych nie kojarze :)

    > lub warszawska firma net7 ?
    > [ http://www.net7.pl ]

    Ale na tych uwazaj, to sa zwykli kanciarze.
    Polityka ich firmy jest taka zeby zatrudnic na 3 miesiace a potem wynocha
    (sam sie na to nie dalem nabrac)
    Ja dla nich przerabialem jeden projekt ktory potem wykorzystali oczywiscie
    twierdzac ze mi sie nic nie nalezy.
    Machnalem na to reka bo szkoda bylo mojego zachodu.

    Pozdrawiam
    Jacek