PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wdrozeniowiec - jak wyglada jego praca i ile moze zarobic?

  • 1. Data: 2003-10-28 11:50:24
    Temat: Wdrozeniowiec - jak wyglada jego praca i ile moze zarobic?
    Od: "ola" <w...@W...onet.pl>

    dokladnie to chodzi o wdrozeniowca systemow typu SFA
    warto aplikowac na takie stanowisko?
    ola

  • 2. Data: 2003-10-28 21:10:55
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "ola" <w...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:226b.000008c4.3f9e57ff@newsgate.onet.pl...

    > dokladnie to chodzi o wdrozeniowca systemow typu SFA
    > warto aplikowac na takie stanowisko?

    Dokładnie - to bez stosownych kwalifikacji marne szanse.
    Przy systemach automatyzacji sprzedaży rozproszonej
    zakres niezbędnej wiedzy do wdrażania tego typu systemów
    jest potocznie określając "niewąski", od doskonałej znajomości
    procesów, po znajomość narzędzi.
    Biorąc pod uwagę profil biznesowy klienta potencjalnie
    zainteresowanego takim rozwiązaniem, zarobić się da
    i to nieźle.

    Hint:
    1. Co to są systemy klasy SFA?
    2. Kto jest producentem/dostawcą na rynku tego typu rozwiązań?
    3. Jakiego typu firmy są na listach referencyjnych dostawców?
    4. Co piszą w CaseStudy o wdrożeniach tego typu? (mam na myśli obsłużone
    procesy
    i złożoność problemów a nie wypowiedź osoby odpowiedzialnej za wybór
    systemu
    po stronie klienta ;-))

    Pozdrawiam

    JL

  • 3. Data: 2003-10-30 20:32:14
    Od: "bm" <g...@g...pl>

> [...]
    wiadomości news:226b.000008c4.3f9e57ff@newsgate.onet.pl...
    > dokladnie to chodzi o wdrozeniowca systemow typu SFA

    istnieje olbrzymi wachlarz zarobków, są wdrożeniowcy, którzy mają ok 1000 zł
    na rękę, a są i tacy co zarabiają 7-8 tys
    wszystko zależy od firmy, w której pracujesz,

    pozdrawiam
    Basia