PracaGrupypl.praca.dyskusje › super praca, zarob nie ruszajac sie z domu

  • 1. Data: 2003-06-15 14:32:58
    Temat: super praca, zarob nie ruszajac sie z domu
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Szukam mocnego frajera, im wiekszy frajer tym lepszy, wystarczy, ze
    bedzie odbieral maila, sms-y, przysle mi za to 100 zl i wciagnie
    znajomych. Ew. moze skladac dla mnie dlugopisy, pelna oferta po
    przyslaniu 200 zl i wciagnieciu 10 osob, ktore tez przysla mi po 200 zl.
    W razie nie zebrania 10 nastepnych frajerow mozna samemu doplacic
    brakujaca kwote, aha nalezy jeszcze przyslac 100 znaczkow pocztowych.
    Nie gwarantuje nic, oprocz tego, ze mi bedzie zylo sie lepiej. Nie
    czekaj napisz do mnie. Jesli moja oferta Cie nie satysfakcjonuje wplac
    mi 2000 zl, a dam Ci adresy do pracodawcow szukajacych pracownikow,
    adresy nie zawsze aktualne i prawdziwe, ale wiesz ile musze wlozyc
    wysilku w to? Nie czekaj, daj mi swoje pieniadze, pracuj dla mnie za 30
    zl miesiecznie, a ja obiecuje, ze bede Ci wdzieczny.

    wer

  • 2. Data: 2003-06-15 15:01:55
    Temat: Re: super praca, zarob nie ruszajac sie z domu
    Od: "Bartosz" <r...@w...pl>

    Wchodze, prosze o nr konta.

    --
    Z powazaniem
    Bartosz

  • 3. Data: 2003-06-15 19:47:55
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    wer napisał:

    > Szukam mocnego frajera, im wiekszy frajer tym lepszy, wystarczy, ze

    Znów OT - w zeszłym tygodniu naszła mnie chęć [im gorzej, tym człowiek
    robi się odważniejszy ;)], żeby sprawdzić dwa ogłoszenia z GW - jedno
    składanie długopisów - kicha [07-01], drugie przeglądanie stron www,
    korekta itd - telefon we wtorek - już nieaktualne. Znaczy się nie
    wszystkie "niewyraźne" ogłoszenia są naciąganiem. Najlepiej to chyba
    sprawdzać wszystkie takie i w razie czego nanosić na kartkę jako
    felerne, żeby nie dzwonić za tydzień po dten sam numer. Jutro chyba
    podzwonie więcej - przynajmniej zrobie sobie podstawową bazę. ;)

    Flyer

  • 4. Data: 2003-06-15 21:26:36
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Flyer wrote:

> [...]
    > felerne, żeby nie dzwonić za tydzień po dten sam numer. Jutro chyba
    > podzwonie więcej - przynajmniej zrobie sobie podstawową bazę. ;)

    A moze zrobimy wspolna baze? Moge udostepnic strone na to, mysql i php.
    Czekam na odzew.

    wer

  • 5. Data: 2003-06-18 10:38:56
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "wer" <w...@w...tnijto.pl> wrote in message

    > A moze zrobimy wspolna baze? Moge udostepnic strone na to, mysql i php.
    > Czekam na odzew.

    Hiehie - a potem udostepnic ja "frajerom" za abonament miesieczny ... :-)

  • 6. Data: 2003-07-01 16:09:20
    Temat: Odp: super praca, zarob nie ruszajac sie z domu
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    mojego czy twojego ?