PracaGrupypl.praca.dyskusjesuper praca, zarob nie ruszajac sie z domu › super praca, zarob nie ruszajac sie z domu
    From: wer <w...@w...tnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: super praca, zarob nie ruszajac sie z domu
    Date: Sun, 15 Jun 2003 16:32:58 +0200

    Szukam mocnego frajera, im wiekszy frajer tym lepszy, wystarczy, ze
    bedzie odbieral maila, sms-y, przysle mi za to 100 zl i wciagnie
    znajomych. Ew. moze skladac dla mnie dlugopisy, pelna oferta po
    przyslaniu 200 zl i wciagnieciu 10 osob, ktore tez przysla mi po 200 zl.
    W razie nie zebrania 10 nastepnych frajerow mozna samemu doplacic
    brakujaca kwote, aha nalezy jeszcze przyslac 100 znaczkow pocztowych.
    Nie gwarantuje nic, oprocz tego, ze mi bedzie zylo sie lepiej. Nie
    czekaj napisz do mnie. Jesli moja oferta Cie nie satysfakcjonuje wplac
    mi 2000 zl, a dam Ci adresy do pracodawcow szukajacych pracownikow,
    adresy nie zawsze aktualne i prawdziwe, ale wiesz ile musze wlozyc
    wysilku w to? Nie czekaj, daj mi swoje pieniadze, pracuj dla mnie za 30
    zl miesiecznie, a ja obiecuje, ze bede Ci wdzieczny.

    wer