PracaGrupypl.praca.dyskusje › Vobis

  • 1. Data: 2003-06-15 10:28:09
    Temat: Vobis
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Ile zarabiają pracownicy salonów Vobis?

  • 2. Data: 2003-06-16 08:24:48
    Temat: Re: Vobis
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
    news:bchho7$1co$1@inews.gazeta.pl...
    > Ile zarabiają pracownicy salonów Vobis?

    nie znam dokładnych zarobków - ale syn znajomego pracuje w Vobisie w
    Bielsku-Białej. Jest ich w salonie zdaje się trzech - każdy z nich ma
    zarejestrowaną działalność gospodarczą - nie wiem czy w innych salonach też
    jest taki wymóg. Z jednej strony daje to pewne pole manewru, a z drugiej
    strony przy niskich obrotach dodatkowe kłopoty.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-06-16 15:00:07
    Od: f...@p...onet.pl

    > Ile zarabiają pracownicy salonów Vobis?

    IMHO daj sobie spokój z tą firmą.

    Kiedyś poszukiwali kogoś na stanowisko szumnie nazwane:
    "Kierownik salonu firmowego w Krakowie"

    Wymagania mieli takie, jak conajmniej firmy konsultingowe
    w branży IT. Byłem na rozmowie. Byłem traktowany jako mały chłopiec,
    któremu duża firma chce łaskawie dać szansę.

    A co oferowali?

    Pracę w praktyce po 10-12 godzin na dobę (oficjalnie 8h), pełną
    odpowiedzialność materialną za salon i pracowników. Wynagrodzenie
    1700zł brutto + premia (podobno średnio 250zł).

    Rewelacja!

    FX

  • 4. Data: 2003-06-17 18:21:57
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    f...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > odpowiedzialność materialną za salon i pracowników. Wynagrodzenie
    > 1700zł brutto + premia (podobno średnio 250zł).

    zapomniałeś ;))

    ;>>

    NP: Graveland - "Prawo krwi"
    --