PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia 5 letnie nie wystarcza ?

  • 11. Data: 2006-07-05 22:11:45
    Temat: Re: studia 5 letnie nie wystarcza ?
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e8gnhr$1rt$1@news.wp.pl...
    > ja na swoim przykladzie widze ze studia nic nie znacza
    > lepiej zamiast sie uczyc lepiej pojsc do pracy
    > praca daje doswiadczenie i zawsze jakas kase
    > a uczyc to sie mozna do usranej smierci i nic sie z tego nie bedzie mialo

    teraz tez widze ze nie warto bylo tylko szkoda ze nie bylem taki madry zanim
    zaczynalem "studia"

  • 12. Data: 2006-07-05 22:46:48
    Od: Srokus <s...@b...pl>

    rs napisał(a):

    <ciap>

    Ale jęczysz.
    Idź do pracy i wtedy ewentualnie się dokształcaj w zależności od
    potrzeb. Dorośnij. Jeśli traktowałeś studia jak hobby to teraz nie
    płacz, że zmarnowałeś 5 lat. Trzeba było pić i za dupami latać. Jeśli
    jak inwestycję na przyszłość z perspektywą zarabiania dużej kasy, no to
    chyba miałeś jakieś zaćmienie umysłu kiedy wybierałeś matematykę.
    Najlepszy byłby taki mix ... :>
    Jeszcze jedno. Jackare ma rację jeśli chodzi o umiejętność budowania
    relacji z ludźmi. Może to przesada z tymi 70-80 % ale niewielka (mocno
    uzależnione od branży). Pogódź się z tym albo załóż jednoosobową firmę
    sprzedającą usługi (produkty) przez internet. Powodzenia.

    --
    Srokus
    gg: 2373877

  • 13. Data: 2006-07-06 05:54:56
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    dokladnie
    zanim skonczylem studia rynek tak juz sie nasycil wszelakiej masci
    inzynierami ze szkoda gadac
    dzis widac ze to co kiedys wykonywal technik dzis robi inzynier za psie
    pieniadze
    studia wszystkie powinny byc platne
    bo z bezplatnymi studiami popadamy w kolejne zamkniete kolo
    Mozna jeszcze zmniejszyc limity na uczelniach technicznych o 200 %

  • 14. Data: 2006-07-06 06:45:16
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    zasit napisał(a):
> [...]
    > bo z bezplatnymi studiami popadamy w kolejne zamkniete kolo
    > Mozna jeszcze zmniejszyc limity na uczelniach technicznych o 200 %

    Nie siej paranoi. Ty wiesz ilu inżynierów brakuje na zachodzie nawet
    Czesi już szukają inżynierów w Polsce. Tak że zastanów się najpierw.
    A limity to się powinno ograniczać ale na marketingu, zarządzaniu,
    psychologi i tego typu kierunkach po których naprawdę nie ma praktycznie
    już żadnej pracy, ale za to jak pięknie brzmi - "studiuje psychologie",
    a potem jest płacz i wyciąganie rąk do państwa.

  • 15. Data: 2006-07-06 06:48:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisał(a):

    > Nie siej paranoi. Ty wiesz ilu inżynierów brakuje na zachodzie nawet
    > Czesi już szukają inżynierów w Polsce. Tak że zastanów się najpierw.

    Przyznam, że mnie lekko zaczyna irytować, że za pieniądze z moich
    podatków kształci się inżynierów na potrzeby zachodu dlatego uważam, że
    studia powinny być płatne.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 16. Data: 2006-07-06 07:10:52
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 06 Jul 2006 08:45:16 +0200, użyszkodnik Tomek
    <t...@v...pl> napisał:

    > Nie siej paranoi. Ty wiesz ilu inżynierów brakuje na zachodzie nawet
    > Czesi już szukają inżynierów w Polsce. Tak że zastanów się najpierw.
    > A limity to się powinno ograniczać ale na marketingu, zarządzaniu,

    no pacz, a do sprzedaży szukają cała mase ludzi, wiec jednak z tym
    marketingiem nie jest do konca prawda ze nie ma pracy

    owszem, kazdy by chcial byc od razu dyrektorem do spraw sprzedaży ale
    nie ma tak łatwo, niech najpierw sam troche posprzedaje a potem będzie
    dyrektorem

    --
    futszaK
    601061867

  • 17. Data: 2006-07-06 07:53:20
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    >
    > owszem, kazdy by chcial byc od razu dyrektorem do spraw sprzedaży ale
    > nie ma tak łatwo, niech najpierw sam troche posprzedaje a potem będzie

    no a co rozumiesz przez "sprzedaż" - tak zwanych przedstawicieli
    handlowych - czyt. akwizytorów, czy prace w sklepie spożywczym.

  • 18. Data: 2006-07-06 07:56:35
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    januszek napisał(a):

    > Przyznam, że mnie lekko zaczyna irytować, że za pieniądze z moich
    > podatków kształci się inżynierów na potrzeby zachodu dlatego uważam, że
    > studia powinny być płatne.

    przykra sprawa i np według mnie zasady jakie obowiązują na WAT'ie sa
    dość dobre., chodzi między innymi o to ze po WAT musi sie odpracować
    ileś lat w wojsku albo zwrócić koszty nauki.

  • 19. Data: 2006-07-06 08:06:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:

    > przykra sprawa i np według mnie zasady jakie obowiązują na WAT'ie sa
    > dość dobre., chodzi między innymi o to ze po WAT musi sie odpracować
    > ileś lat w wojsku albo zwrócić koszty nauki.

    Spoko, ale w takim razie na co ida nasze podatki? Po za tym mit o
    bezplatnych uczelniach jest tylko mitem...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 20. Data: 2006-07-06 08:16:33
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Spoko, ale w takim razie na co ida nasze podatki? Po za tym mit o
    > bezplatnych uczelniach jest tylko mitem...

    Jeśli chodzi o uczelnie to idą na utrzymywanie kadry
    profesorsko/doktorskiej która w duży stopniu nie nadaje sie do niczego.
    Jak widze kto zostaje na uczelni to w 50 % są to osoby które na rynku
    pracy nie mają większych szans na inne zatrudnienie - wniosek wysnuty na
    podstawie tego kto na moim roku idzie na doktorat - porażka.