PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja pracy o nieograniczonym dochodzie!!!

  • 1. Data: 2006-07-05 14:33:58
    Temat: Propozycja pracy o nieograniczonym dochodzie!!!
    Od: p...@g...com

    Poczta internetowa jest bez wątpienia najpotężniejszym narzędziem
    do
    przesyłania informacji na ziemi. I Ty możesz posiadać własny
    interes, który
    łączy potęgę internetu z siłą Marketingu. Aby uzyskać dodatkowe
    informacje
    jak zarabiać w łatwy i przyjemny sposób odwiedź moją stronę:
    www.emelem.prv.pl lub napisz do mnie maila p...@g...com

  • 2. Data: 2006-07-05 15:24:16
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    jestem zainteresowany, poprosze o wiecej informacji :):):)

  • 3. Data: 2006-07-05 15:44:32
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > łączy potęgę internetu z siłą Marketingu.

    Powinno byc:
    łączy potęgę Internetu z siłą marketingu.

    Ale to bedziesz wiedzial pewnie dopiero jak zdasz mature...

    sz.

  • 4. Data: 2006-07-05 15:48:14
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 05-07-2006 o 17:44:32 szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał(a):

    > Powinno byc:
    > łączy potęgę Internetu z siłą marketingu.

    Veto (w sprawie internetu) :> To, że PT Twórcy słownika w Wordzie piszą
    toto wielką litera, nie znaczy jeszcze, że każdy musi się do tego stosować.
    A "internet" to juz od dawna (w internetowej skali czasu) jest słowo
    pospolite.

    --
    TLP

  • 5. Data: 2006-07-05 16:07:06
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stosować.
    > A "internet" to juz od dawna (w internetowej skali czasu) jest słowo

    A to nie ma nic wspolnego ze slownikem w Wordzie. Poszukaj roznicy znaczen
    internet i Internet.

    sz.

  • 6. Data: 2006-07-06 18:09:22
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    szomiz wrote:

    > Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A to nie ma nic wspolnego ze slownikem w Wordzie. Poszukaj roznicy znaczen
    > internet i Internet.

    Jeszcze do niedawna slownik ortograficzny zalecal stosowanie formy Internet,
    z uwagi iz jest to nazwa wlasna. Jednakze, ze wzgledu na duza ekspansje
    tego medium w krajach trzeciego swiata takich jak Polska, w przypadku
    stosowania slowa internet jako okreslenia medium komunikacyjnego dopuszcza
    sie uzycia malej litery. Chociaz, wydaje mi sie, ze zalecane jest jednak
    pisanie Internet.

    To podobnie jak ze slowem postaci, np. "z mgly wylonily sie dwie postaci".
    Dopuszczalna forma jest rowniez postacie, choc wciaz zalecana postaci.

    --
    ---
    Cezary Morga

  • 7. Data: 2006-07-06 18:14:38
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Cezary Morga" <c...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie uzycia malej litery. Chociaz, wydaje mi sie, ze zalecane jest jednak

    A mnie uczyli, ze internet to _jakies_tam_ polaczenie sieci, natomiast
    Internet to _to_konkretne_ polaczenie sieci.

    Ale to bylo baaaaardzo dawno temu ;-)

    sz.

  • 8. Data: 2006-07-06 18:42:14
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: p...@g...com [5 Jul 2006 07:33:58 -0700]:

    > jak zarabiać w łatwy i przyjemny sposób

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

  • 9. Data: 2006-07-06 19:54:06
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    szomiz wrote:

    > Użytkownik "Cezary Morga" <c...@d...pl> napisał w wiadomości

    > A mnie uczyli, ze internet to _jakies_tam_ polaczenie sieci, natomiast

    czyli jakies tak medium transmisyjne, srodek komunikacji miedzy
    maszynami/ludzmi

    > Internet to _to_konkretne_ polaczenie sieci.

    Czyli siec laczaca caly swiat, nazwa wlasna

    Moim zdaniem zgadza sie z tym, co wczesniej napisalem.
    --
    ---
    Cezary Morga